Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Kraków: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 331140 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie , ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 49 500, faks 012 4162093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa, zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76. Przedmiot zamówienia obejmuje 37 części szczegółowo opisanych w Załączniku 5 do siwz, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty. Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w Załączniku 5 do siwz. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego - dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie
ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków
pok. 23 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków pok. 23 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria - strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łaźnia wodna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt do analiz instrumentalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt do badań mikrobiologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ekstrakcja ciecz - ciecz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ezy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wzorce masy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kolumny chromatograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Końcówki do pipet Eppendorf wykorzystywane do reakcji PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Korki celulozowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kuwety do spektrofotometru UV VARIAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Listwa do zestawu filtracyjnego Sartorius.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały pomocnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Miernik do pomiaru ozonu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyposażenie do PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pipety automatyczne, końcówki do pipet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pipety jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Płytki Petriego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Probówki do wirówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Probówki z PP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Rejestrator temperatury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Rękawiczki nitrylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: System do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Szczotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Vialki do SPE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wytrząsarka, moździerz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Wialki chromatograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Woreczki do homogenizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Wyposażenie do aspiratora indywidualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Wyposażenie do hodowli beztlenowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Wyposażenie do HPLC DIONEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Wyposażenie do HPLC VARIAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Wyposażenie do Kriobanku szczepów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Wyposażenie do myjki ultradźwiękowej SONOREX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Remont systemu zasilania traktu jonów Cyklotronu AIC-144 (DZP.260.43.2025)
- ZP.118.2025 - Dostawa autonomicznego systemu do identyfikacji mikropróbek
- Remont instalacji wentylacji w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" przy ul. Budryka 9 w Krakowie - KC-DE-zp.272-667/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Termocykler qPCR
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie w ramach realizacji programu Interreg
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





