Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Szczecin: Opracowanie dla SPSK nr 2 PAM w Szczecinie wniosku o dofinansowanie w celu złożenia w konkursie nr 1/POIiŚ/9.3/2008 organizowanym przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 , Działanie 9.3 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej
znak sprawy :ZP/220/18/09
Numer ogłoszenia: 33111 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dla SPSK nr 2 PAM w Szczecinie wniosku o dofinansowanie w celu złożenia w konkursie nr 1/POIiŚ/9.3/2008 organizowanym przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 , Działanie 9.3 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej znak sprawy :ZP/220/18/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na opracowanie dla SPSK nr 2 PAM w Szczecinie wniosku o dofinansowanie w celu złożenia w konkursie nr 1/POIiŚ/9.3/2008 organizowanym przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 , Działanie 9.3 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Zamawiający wymaga aby Wykonawca opracował i złożył kompletny wniosek z załącznikami w instytucji organizującej konkurs w terminie 10 dni od podpisania umowy . znak sprawy :ZP/220/18/09.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że zrealizował co najmniej trzy zamówienia , których przedmiotem było opracowanie wniosku o pozyskanie środków z funduszy strukturalnych , w których beneficjenci otrzymali dofinansowanie . Zamawiający wymaga aby przedmiotem zamówienia było przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z kompletem załączników wymaganych przez organizatora konkursu a nie tylko samo opracowanie załączników do wniosku np. studium wykonalności !!!!!! Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentów , o których mowa w pkt VII ppkt 2.1 SIWZ 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty bądź załącznik nr 1a) do formularza oferty - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać do 11.02.2009r do godziny 09.30 pok. Nr 13 budynek C (Dyrekcja) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.02.2009r o godz. 10.00 w budynku Zakładu Alergologii, Biblioteka..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Rewitalizacja parku im. Fryderyka Chopina w Szczecinie - etap I (strefa sportowa i muzyczna)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
- ". USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. 3 - go Majka 4 w Szczecinie
- "Zainstalowanie monitoringu agregatów prądotwórczych w Urzędzie Morskim w Szczecinie''
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa eksperta ds. oceny formularzy (...)"
- Pełnienie funkcji asystenta rodziny, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych projektem pn. "Zielony Parasol"
- Badanie potrzeb i opracowania narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VII- Doradztwo zawodowe
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.