eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godziesze Małe › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Godziesze Małe: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza.
Numer ogłoszenia: 331022 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza , Wolica 113, 62-872 Godziesze Małe, woj. wielkopolskie, tel. 062 7612553, faks 062 7612507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wolica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza. Każda z 25 części zamówienia określana będzie mianem -Zadania - i opisana jest szczegółowo w formularzu cenowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.16.41 - Sondy 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.19.23.20 - Uchwyty do butelek na mocz 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38.41.20.00 - Termometry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, składa: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenia od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlega wykluczeniu składa - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy, Wolica 113, 62-872 Godziesze Małe, przesyłką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub pobrać ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy, Wolica 113, 62-872 Godziesze Małe, budynek administracji, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł -poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.11.21-4, 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Venflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa venflonów - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa strzykawek - poniżej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pojemniki do nawilżania i inhalacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do nawilżania i inhalacji - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drenów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nebulizatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nebulizatorów - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7, 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych - poniżej 133000euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odzież ochronna j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej j.u. - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników medycznych z tworzyw sztucznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2, 33.14.16.15-4, 33.19.23.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przyrządy do badania właściwości fizycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządó do badań włąściwości fizycznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.41.20.00-6, 33.14.14.11-4, 38.42.31.00-7, 33.69.00.00-3, 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wroby diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów diagnostycznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.10.00-0, 33.14.11.15-9, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Laboratoryjne wyroby szklane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów diagnostycznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów diagnostycznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Urządzenia do nakłuwania żył.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do nakłuwania żył - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestawy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów diagnostycznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Gaziki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazików - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dren jednorazowy do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drenów jednorazowych do odsysania - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Szczoteczki cytologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczoteczek cytologicznych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Nakłuwacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nakłuwaczy - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Podkład celulozowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podkładów celulozowych - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Żel znieczulający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żelu znieczulającego - poniżej 133000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.