eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa sprzętu medycznego do Instytutu Nauk o Zdrowiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Płock: Dostawa sprzętu medycznego do Instytutu Nauk o Zdrowiu
Numer ogłoszenia: 331011 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400, faks 024 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego do Instytutu Nauk o Zdrowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. 2. Miejsce i adres dostawy: Instytut Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku; 09-400 Płock, ul. Piłsudskiego 8. 3. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowego sprzętu. 4. W skład dostawy wchodzi następujący sprzęt medyczny, o wymaganych parametrach technicznych (nie gorszych): CZĘŚĆ I 1) Model noworodka, chłopiec - sztuk 1, 2) Manekin pielęgnacyjny- dziecko - sztuk 1, 3) Model zmian odleżynowych - sztuk 1, CZĘŚĆ II 1) Elektroniczna waga medyczna gabinetowa podłogowa z wzrostomierzem - sztuk 2, 2) Oftalmoskop - sztuk 4, 3) Otoskop z oświetleniem standardowym 2, 7 V - sztuk 4, 4) Latarka Laryngologiczna - sztuk 4, 5) Młotek neurologiczny z igłą - sztuk 2, 6) Młotek neurologiczny - sztuk 2, 7) Stroik laryngologiczny/ kamerton - komplet 5 sztuk w skórzanym etui - 1 komplet, 8) Lusterko krtaniowe (laryngologiczne) proste z oświetleniem, 2, 5 V, bez zasilania - sztuk 4, 9) Rękojeść bateryjna do lusterka laryngologicznego (zasilane wyłącznie ze źródła 2, 5 V) - sztuk 4, 10) Podświetlana Tablica Okulistyczna z pilotem dla dorosłych i dzieci (Tablica Snellena) - sztuk 1, 11) Tablica Ishihary - 14 tablic (Testy Ishihary, Tablica Pseudoizochromatyczna) - sztuk 2, 12) Stanowisko do pobierania krwi - fotel laryngologiczny - sztuk 2, CZĘŚĆ III 1) Wózek wielofunkcyjny - sztuk 2, 2) Łóżko wielofunkcyjne z matetracem - http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=35... 1 z 4 2010-11-04 20:58 sztuk 2, 3) Aparat EKG - sztuk 1. UWAGA !!! Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach przedmiotu zamówienia: + 100 mm/ - 100 mm...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje w załączniku - nie dotyczy. 2. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ, w oparciu o załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz cenowy dla części I, w oparciu o załącznik Nr 5 do SIWZ i/lub formularz cenowy dla części II, w oparciu o załącznik Nr 6 do SIWZ i/ lub formularz cenowy dla części III, w oparciu o załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Opis proponowanego sprzętu medycznego, potwierdzający zadeklarowane parametry techniczne, o których mowa w Dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. W opisie tym należy podać producenta (markę) proponowanego sprzętu medycznego, model, rok produkcji. Do opisu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty i materiały firmowe, potwierdzające zgodność zadeklarowanych parametrów technicznych ze stanem faktycznym. 5. Certyfikat lub deklarację zgodności CE z przywołaną normą dla oferowanego urządzenia (dotyczy tylko aparatu EKG i łóżka wielofunkcyjnego). 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: PWSZ w Płocku, 09-402 Płock, Plac Dąbrowskiego 2, pok. 123..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza, pok. 202..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.