Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Gołdap: przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 330997 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Wojska Polskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 6151160, faks 087 6154933.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatgoldap.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Olej opałowy lekki o parametrach: Kod PCV - 23122100-9 Wartość opałowa nie mniej niż 42000 KJ/kg Zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % Gęstość w temperaturze 20°C 830 - 860 kg/m3 Wielkość dostawy - 42 000 litrów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt 1.1 do 1.4 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych czynności w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związaną ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli: 3.1 jest nie zgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nieproszonego do składania ofert, 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Praw zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą granicznego- spełnienia/niespełnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę a.2)Wzór umowy a.3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: b.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. b.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b.4) Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. b.5) Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. b.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych. b.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: c.1) Zamiast dokumentów. O których mowa w pkt. b.1), b.3), b.5) składa dokument lub dokumenty potwierdzające. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. c.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. b.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: d.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się wykonanie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt b.1); b.7) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. - Inne dokumenty. E. W celu potwierdzenia, że oferta dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: e.1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym- lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla Wykonawcy - Wartość opałowa nie mniej niż 42000 KJ/kg Zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % Gęstość w temperaturze 20°C 830 - 860 kg/m3 F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. f.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). f.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgoldap.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOWS Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Specjalny OŚrodek Szkolno Wychowawczy Ul.Wojska Polskiego 18 19-500 Gołdap.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Gołdap
- Dostawa sprzętu elektronicznego, RTV, multimedialnego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn.: "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Remont pomieszczeń stolarni w budynku warsztatów szkoleniowo-produkcyjnych Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





