eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWynajem samochodów ciężarowych wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i uszarstnianie.



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Toruń: Wynajem samochodów ciężarowych wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i uszarstnianie.
Numer ogłoszenia: 330996 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodów ciężarowych wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i uszarstnianie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zostało podzielone na 2 równe części. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 2 szt. podwozi samochodów ciężarowych z systemem hakowym typu DIN 30722 przystosowanych do załadunku kontenerów o pojemności 15 m3o ładowności nie mniejszej niż 8Mg wraz z obsługą [kierowcą] w celu świadczenia na rzecz zamawiającego usług zimowego utrzymania dróg. Dostarczone przez wykonawcę samochody zostaną przez zamawiającego na jego koszt wyposażone w niezbędny do prawidłowego wykonywania usługi osprzęt tj.: pług odśnieżny i solarkę. Pług odśnieżny i solarka stanowią własność zamawiającego. Zakres usługi obejmuje usuwanie śniegu i oblodzeń [odpłużaniu] oraz uszarstnianiu ulic [tzw. efektywny czas pracy] na terenie miasta Toruń zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy oraz do pozostawania w gotowości do podjęcia świadczenia usługi w sytuacji braku śniegu, śliskości [tzw. nie efektywny czas pracy]. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 1 200 godzin efektywnego czasu pracy; - 100 godzin nie efektywnego czasu pracy. Zamówienie zostało podzielone na 2 [dwie] równe części wynoszących po: - 600 godzin efektywnego czasu pracy; - 50 godzin nie efektywnego czasu pracy. Zamawiający wzywając Wykonawcę zapewni świadczenie usługi minimum na 4 godz. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia dyspozytora [AZ] o konieczności podjęcia działań. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z zalecaną przez Zamawiającego technologią [odpłużanie, uszarstnianie lub odpłużanie z uszarstnianiem]. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.99-6, 90.21.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • --

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym warunku nie precyzuje szczegółowych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawców, że dysponują minimum jednym podwoziem samochodu ciężarowego z systemem hakowym wg normy DIN 30722 przystosowanym do załadunku kontenerów o pojemności 15 m3 o ładowności nie mniejszej niż 8 Mg [min.1dla jednej części zamówienia]. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje minimum 2 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii C zdolnymi wykonać niniejsze zamówienie [min.1części zamówienia]. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawców, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej i NNW w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 Pln oraz wymagane jest wykazanie, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie komunikacyjne tj.: OC i AC samochodów świadczących usługi na rzecz zamawiającego. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem; Oświadczenie o spełnianiu warunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - kasa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i uszarstnianie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem 1 szt. podwozia samochodu ciężarowego z systemem hakowym typu DIN 30722 przystosowanym do załadunku kontenerów o pojemności 15 m3 o ładowności nie mniejszej niż 8Mg wraz z obsługą [kierowcą] w celu świadczenia na rzecz zamawiającego usług zimowego utrzymania dróg. Dostarczony przez wykonawcę samochód zostanie przez zamawiającego na jego koszt wyposażony w niezbędny do prawidłowego wykonywania usługi osprzęt tj.: pług odśnieżny i solarkę. Pług odśnieżny i solarka stanowią własność zamawiającego. Zakres usługi obejmuje usuwanie śniegu i oblodzeń [odpłużaniu] oraz uszarstnianiu ulic [tzw. efektywny czas pracy] na terenie miasta Toruń zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy oraz do pozostawania w gotowości do podjęcia świadczenia usługi w sytuacji braku śniegu, śliskości [tzw. nie efektywny czas pracy]..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i uszarstnianie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem 1 szt. podwozia samochodu ciężarowego z systemem hakowym typu DIN 30722 przystosowanym do załadunku kontenerów o pojemności 15 m3 o ładowności nie mniejszej niż 8Mg wraz z obsługą [kierowcą] w celu świadczenia na rzecz zamawiającego usług zimowego utrzymania dróg. Dostarczony przez wykonawcę samochód zostanie przez zamawiającego na jego koszt wyposażony w niezbędny do prawidłowego wykonywania usługi osprzęt tj.: pług odśnieżny i solarkę. Pług odśnieżny i solarka stanowią własność zamawiającego. Zakres usługi obejmuje usuwanie śniegu i oblodzeń [odpłużaniu] oraz uszarstnianiu ulic [tzw. efektywny czas pracy] na terenie miasta Toruń zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego sprzętem Wykonawcy w sytuacji wystąpienia potrzeb przeciwdziałania skutkom zimy oraz do pozostawania w gotowości do podjęcia świadczenia usługi w sytuacji braku śniegu, śliskości [tzw. nie efektywny czas pracy]..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.