eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówWykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1346P na odcinku Kamionka-Sokołowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Czarnków: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1346P na odcinku Kamionka-Sokołowo
Numer ogłoszenia: 330960 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177453 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie, ul. Gdańska 56, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552823, faks 067 2552931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1346P na odcinku Kamionka-Sokołowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy drogi powiatowej nr 1346P na odcinku Kamionka-Sokołowo, który będzie wykonywany w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 200 000 euro. 1.Dokumentacja projektowa powinna zawierać m.in.: a)projekt zagospodarowania terenu, b)dokumentację architektoniczno-budowlaną rozwiązań projektowych (projekt budowlany i wykonawczy), c)projekt branży drogowej, d)projekty obiektów inżynierskich (przebudowy lub remontu przepustów), e)projekt odwodnienia drogi, f)uzgodnienia wraz z pozwoleniami narzuconymi przez wydane w trakcie uzgadniania decyzjami g)geotechniczne badania podłoża gruntowego i nawierzchni tłuczniowej, h)zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu, i)ewentualny plan wycinki drzew i krzewów, j)materiały informacyjne do wykorzystania przy opracowaniu planu BIOZ, k)materiały opracowane na etapie wykonywania projektu niezbędne do uzyskania uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w szczególności dotyczące decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwoleń wodno-prawnych, 2.Dokumentacja przetargowa powinna zawierać m. in.: a)skrócony opis techniczny, b)przedmiar robót (przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych), c)kosztorys inwestorski z podziałem na branże, d)kosztorys ofertowy, e)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (specyfikacje należy dostosować do Wytycznych Wykonania Robót, które przekaże Zamawiający), 3.Wszystkie projekty powinny zawierać konieczne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia i opinie ( w tym wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinię ZUDP, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenia wodno-prawne, plan wycinki drzew i krzewów). 4. Wszelkie opinie, zezwolenia, decyzje, postanowienia i uzgodnienia powinny być uzyskane dla jednolitej nazwy inwestycji. 5.Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletne i zgodne z umową opracowanie projektowe na następujących nośnikach: a)wersja papierowa (wydruki) w 5 egzemplarzach, b)wersja elektroniczna w 2 egzemplarzach w formacie PDF (każda część w osobnym pliku), część kosztorysowa dodatkowo w plikach programu Excel na płycie CD (kosztorys inwestorski na osobnej płycie). Dane wyjściowe do projektowania znajdują się w rozdz. 2 SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROSYSTEM Julian Kaluba, os. B. Śmiałego 30/75, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.