eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - Pracuję.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-15

Elbląg: Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - Pracuję.
Numer ogłoszenia: 330886 - 2013; data zamieszczenia: 15.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270590 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2333176, faks 55 2333176.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - Pracuję..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów w ramach projektu Umiem Projektuję Pracuję w trzech zadaniach. Zadanie nr 1 WYPOSAŻENIE PRACOWNI SERIGRAFII STÓŁ DRUKARSKI 1 szt KOPIORAMA 1 szt LAMPA DO NAŚWIETLANIA SIT 1 szt PŁUCZKA DO SIT 1 szt. STOJAK DO SIT 1 szt RAMA 700 x 1000 Z SIATKĄ 120T 10 szt. RAMA 500 x 700 Z SIATKĄ 120T 10 szt. SUSZARKA PÓŁKOWA 1 szt. OPRAWA RĘCZNA Z GUMĄ 35 cm RAKLA 1 szt OPRAWA RĘCZNA Z GUMĄ 55 cm RAKLA 1 szt MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE Farby wodne emulsja światłoczuła odwarstwiasz polistrip wypełniacz screen filler rosso opóźniacz papier TRANSPORT WYPOSAŻENIA PRACOWNI SERIGRAFII wymienionego w punktach od 1 do 12 Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 szczegółowo określa załącznik nr 1.1 do SIWZ Zadanie nr 2 WYPOSAŻENIE PRACOWNI ANIMACJI FILMOWEJ I MULTIMEDIÓW I KAMERA 1 szt ETUI DO KAMERY 1 szt APARAT MULTIMEDIALNY 1 szt TORBA DO APARATU 1 szt. OBIEKTYW 1 szt STATYW 2 szt TORBA DO STATYWU 80 cm 2 szt MONITOR DO KAMERY 1 szt. DYSK ZEWNĘTRZNY 1 szt. KARTA PAMIĘCI 1 szt. ETUI DO KARTY PAMIĘCI 1 szt. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 szczegółowo określa załącznik nr 1.2 do SIWZ Zadanie nr 3 WYPOSAŻENIE PRACOWNI ANIMACJI FILMOWEJ I MULTIMEDIÓW II KOMPUTER 1 szt. MONITOR 1 szt. MYSZKA BEZPRZEWODOWA 1 szt. KLAWIATURA BEZPRZEWODOWA 1 szt OPROGRAMOWANIE NA PC 5 lic. OPROGRAMOWANIE NA MAC 1 lic. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 3 szczegółowo określa załącznik nr 1.3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00 - Maszyny drukarskie 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.65.11.00 - 30.65.11.00 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Umiem - Projektuję - Pracuję, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Działanie POKL 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego)...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CORTLAND Sp. z o.o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30406,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32747,13

  • Oferta z najniższą ceną: 32747,13 / Oferta z najwyższą ceną: 44434,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.