eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślZakup, dostawa i montaż mebli biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Przemyśl: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 330842 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260984 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu, ul. 29 Listopada 12, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6706656, faks 16 6706657.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż mebli biurowych - odpowiadających wymaganiom odpornościowym na ścieranie w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, w klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322 pozostałe zgodnie z Polskimi Normami i certyfikatami, w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych, jak w SIWZ (opis techniczny). Łączna ilość przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne pozycje mebli i krzeseł przestawia tabela poniżej: Lp Nazwa asortymentu Ilość 1. Biurko Kształtowe z przelotką o wym. 160/80x100/43x72h 6 szt. 2. Biurko kształtowe z przelotką o wym. 180/80x100x43x72h 1 szt. 3. Szafka przybiurkowa z drzwiami przesuwnymi o wym. 80x42x72 h 6 szt. 4. Kontener biurowy o wym. 40x48x54h 9 szt. 5. Podstawka pod komputer 10 szt. 6. Szafa aktowo-ubraniowa o wym. 80x42x188h 2 szt. 7. Szafa aktowa wysoka o wym. 80x42x225h 8 szt. 8. Szafka aktowa wysoka o wym. 60x42x225h 1 szt. 9. Szafka przybiurkowa z drzwiami skrzydłowymi o wym. 60x42x72h 3 szt. 10. Szafa ubraniowa o wym. 60x42x225h 4 szt. 11. Szafka niska socjalna o wym. 80x42x77h 4 szt. 12. Dostawka do biurka o wym. 160x50x72h 2 szt. 13. Dostawka do biurka o wym. 80x40x72h 2 szt. 14. Biuro proste z przelotką o wym. 120x60x72h 1 szt. 15. Biurko proste z przelotką o wym. 80x60x72h 1 szt. 16. Biurko proste z przelotką o wym. 160x80x72h 1 szt. 17. Nadstawka na biurko na monety o wym. 84,6x20x30h 1 szt. 18. Stół na stelażu metalowym o nogach kwadratowych 50x50 o wym. 140x80x72h 2 szt. 19. Wieszak ścienny z lustrem o wym. 100x150hx23 2 szt. 20. Biurko gabinetowe z przelotką o wym. 160x80,4x73,2h 1 szt. 21 Kontener biurowy z piórnikiem o wym.43,2x57,5x59,8 1 szt. 22. Komoda podbiurkowa o wym. 182,4x48,4x64h 1 szt. 23. Blenda do biurka o wym. 104x28x1,8 1 szt. 24. Stolik okolicznościowy o wym. 80x80x73,2h 1 szt. 25. Szafa aktowo-ubraniowa na cokole metalowym o wym. 80x43x200,7 1 szt. 26. Szafa aktowa przeszklona na cokole metalowym o wym. 80x43x162,3 1 szt. 27. Szafa niska przeszklona na cokole metalowym o wym. 80x43x86,3 1 szt. 28. Lada prosta sekretariatu o wym. 140x80x75 1 szt. 29. Nadstawka lady prostej o wym. 140x35x35h 1 szt. 30. Dostawka lady z szafką z szufladami o wym. 90x45x75h 1 szt. 31. Szafka niska z drzwiami skrzydłowymi o wym. 80x39x75h 2 szt. 32. Szafa ubraniowa o wym. 55x39x183h 1 szt. 33. Szafka z drzwiami skrzydłowymi o wym. 80x39x110,8h 1 szt. 34. Stolik okolicznościowy o60x60h 1 szt. 35. Szafa drzwiami skrzydłowymi i drzwiami szklanymi w ramce aluminiowej o wym. 80x39x183 1 szt. 36. Biurko gabinetowe o wymiarach o wym. 160x80x76h 1 szt. 37. Biurko gabinetowe o wymiarach o wym. 180x80x76h - 2 szt. 2 szt. 38. Dostawka do biurka o wym. 120x60x71,5h 3 szt. 39. Kontener gabinetowy z piórnikiem o wym. 46x50x62h 3 szt. 40. Kontener gabinetowy z drzwiami zamykanymi o wym. 46x50x62h 1 szt. 41. Komoda gabinetowa o wym. 190x45x138h 3 szt. 42. Szafa aktowo-ubraniowa o wym. 90x45x186h 2 szt. 43. Szafa aktowo-ubraniowa o wym. 80x45x186h 1 szt. 44. Stolik o wym. 120x70x60h 1 szt. 45. Stolik o wym.70x70x60h 1 szt. 46. Fotel obrotowy pracowniczy 20 szt. 47. Fotel obrotowy gabinetowy z podłokietnikami nr 1 2 szt. 48. Krzesło gabinetowe z podłokietnikami na płozie nr 1 3 szt. 49. Fotel obrotowy gabinetowy z podłokietnikami nr 2 2 szt. 50. Krzesło gabinetowe z podłokietnikami na płozie nr 2 4 szt. 51. Krzesło dostawne 32 szt. 52. Kanapa dwuosobowa 2 szt. Do każdego rodzaju mebli oraz krzeseł dostarczona zostanie informacja w formie papierowej, zawierająca: - Nazwa i adres producenta, symbol produktu, nr partii, sposób czyszczenia i konserwacji poszczególnych asortymentów mebli i krzeseł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski Brandt s.c., ul. Starogardzka 11, Dąbrówka, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125417,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86838,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86838,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130895,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.