eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZADANIE A1/II - SIECI OSIEDLOWE STRACHOCIN - WOJNÓW Modernizacja sieci wodociągowej Strachocin-Wojnów - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33082

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: ZADANIE A1/II - SIECI OSIEDLOWE STRACHOCIN - WOJNÓW Modernizacja sieci wodociągowej Strachocin-Wojnów - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Kamiński, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3409500,3409742, fax 071 3723720,3409985, e-mail: ri-przetargi@mpwik.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A1/II - SIECI OSIEDLOWE STRACHOCIN - WOJNÓW Modernizacja sieci wodociągowej Strachocin-Wojnów - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. renowacji sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy na osiedlach Strachocin-Wojnów (etap II) w ulicach: Strachocińska, Wieśniacza, Wołczyńska, W. Witosa, J. Drobuta, M. Rataja, M. Dobrackiego, J. Zamoyjskiego, J. Badu-ry, J. Treski, M. Niedziałkowskiego, Włościańska, Rolnicza, Zagrodnicza, Radzionkowska, Mysłowicka, Mikołowska, Świętochłowska, Osadnicza, Narciarska we Wrocławiu, 2. Zabezpieczeniu zieleni, 3. Odtworzeniu nawierzchni, jezdni, chodników i trawników, 4. Organizacji ruchu zastępczego, 5. Organizacji, utrzymaniu i likwidacji zaplecza Wykonawcy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody oraz 6. Wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego dla etapu III (na podstawie uzgodnionej ze ZDiK we Wrocławiu koncepcji organizacji ruchu zastępczego, etap III ) i uzgodnieniu go ze ZDiK we Wrocławiu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia 8.703.978,89 PLN, określona w dn. 20 grudnia 2006 r. na podstawie kosztorysu inwestorskiego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 17

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 100 000 zł w formach określonych w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 UPZP. 3) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca Robót Budowlanych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców Robót Budowlanych o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia) musi spełniać następujące warunki: a) wykonać należycie roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, polegające na renowacji metodą crakingu magistrali wodociągowej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i długości co najmniej 500 m w terenie miejskim. Przez teren miejski należy rozumieć teren zabudowany, posiadający uzbrojenie podziemne, położony w granicach administracyjnych miasta, b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Kierownika Budowy pełniącego również obowiązki Kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, który musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy w zakresie wykonywania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. Kierownika Robót Drogowych, który musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy w zakresie wykonywania robót drogowych. 4) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień otwarcia ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku spółki cywilnej Wykonawca Robót Budowlanych zobowiązany jest dołączyć do oferty: a. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników b. pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy o zamówienie, 3. Jeżeli ofertę składaliby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty: a. zaświadczenie o wpisie do ewidencji lub aktualny odpis z właściwego rejestru wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b. pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do działania w ich imieniu i ich na rzecz, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy o zamówienie. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca Robót Budowlanych nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych robót polegających na renowacji metodą crakingu magistrali wodociągowej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i długości co najmniej 500 m w terenie miejskim, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 8. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik Budowy i Kierownik Robót, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: a) dla Kierownika Budowy uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (w związku z art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, tj. min. do 30.06.2007 r. zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z 15.12.2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszym zmianami). b) dla Kierownika Robót Drogowych uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane zgodnie z przepisami powołanymi w punkcie j.w. lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami powołanymi w punkcie j.w. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz CV zawodowe (dokumentujące doświadczenie) zawierające informacje potwierdzające stawiane warunki; 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca Robót Budowlanych posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy Robót Budowlanych w wysokości co najmniej 1 000.000 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wszczęcia postępowania. Przy posiadaniu danych, o których mowa powyżej w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania. Wartość kursu, według którego dokonano przeliczenia należy podać w swojej Ofercie. Dniem wszczęcia postępowania jest dzień przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych oraz publikacji ogłoszenia w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wroc.pl. Opłata: 350 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający wydaje dokumentację przetargową Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym lub na terenie MPWiK Sp. z o.o. po uregulowaniu zobowiązania w Kasie MPWiK Sp. z o.o. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.07.2007, godzina 10:00, Siedziba MPWiK Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Na Grobli 14/16 - świetlica nad Pompownią Centralną.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Projektu realizowanego przez MPWiK Sp. z o. o. we Wrocławiu \Poprawa gospodarki wodno-ściekowej we Wrocławiu - Etap II\ nr 2004/PL/16/C/PE/031. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.