Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Krosno: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Krosna na rok 2008
Numer ogłoszenia: 33043 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, fax 013 4368188.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Krosna na rok 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Dziurkacz dziurkujący jednorazowo do 25 kartek 2)Flamastry luzem 3)Koperty białe C-6 - (zużycie około 60.000 sztuk rocznie) 4)Koperty średnie B-5 - (zużycie około 6.000 sztuk rocznie) 5)Koperty duże B-4 - (zużycie około 5 000 sztuk rocznie) 6)Klej biurowy w sztyfcie - 15g 7)Korektor w pisaku 8)Kalka maszynowa A-4 9)Taśma termiczna 57 mm - do kas fiskalnych 10)Taśma termiczna 28 mm - do kas fiskalnych 11)Papier kancelaryjny (kratka) A-3 12)Papier do faxu 210 mm 13)Folia kopiująca do faksu Panasonic KX - FA 55A 14)Poduszki do stempli 15)Pinezki 16)Skoroszyty papierowe 17)Skoroszyty grzbietowe pełne papierowe - (zużycie około 2800 sztuk rocznie) 18)Spinacze biurowe małe - 33 mm 19)Spinacze biurowe duże - 50 mm 20)Spinacze biurowe krzyżakowe 21)Segregatory A-4 (z dźwignią i wymienną etykietą) 22)Sznurek pakunkowy 23)Tusz do stempli czarny/czerwony 24)Taśma klejąca przeźroczysta - 19 mm 25)Teczki papierowe wiązane - (zużycie około 3000 sztuk rocznie) 26)Taśma maszynowa czarna 13 mm 27)Taśma maszynowa czarna 16 mm 28)Taśma Dalton 57 mm 29)Zeszyt kratka - 16 kartkowy 30)Zeszyt kratka - 32 kartkowy 31)Zeszyt kratka 60 kartkowy 32)Zeszyt kratka 80 kartkowy 33)Zeszyt kratka 100 kartkowy 34)Zeszyt A-4 kratka - 100 kartkowy, twarda okładka 35)Zszywacz 36)Zszywki 37)Obwoluta twarda (ofertówka) A-4 38)Koszulka foliowa A-4 do segregatora 39)Dyskietki komputerowe 40)Płyty CD 41)Linijka - 30 cm 42)Notes samoprzylepny 76 mm x 76 mm 43)Rozszywacz 44)Nożyczki biurowe - dł. 23 cm 45)Zakreślacz fluorescencyjny 46)Teczka akt osobowych 47)Kalka techniczna A-4 48)Kalka techniczna A-3 49)Papier pakunkowy - (należy podać cenę za 1 kg) 50)Cienkopis czarny 51)Cienkopis czerwony
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66,93 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 66.93
- Oferta z najniższą ceną: 66.93 / oferta z najwyższą ceną: 141.03
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Miasto Krosno - Dostawa i montaż urządzeń
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Przebudowa ul. Zręcińskiej w Krośnie
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
- Remont części pomieszczeń na poziomie +1, +2 i +4 oraz remont poszycia dachowego na budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
- Zakup wraz z dostawą testów antygenowych wraz z czytnikami
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.