To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim w ramach POKL Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 330422 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270546 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jezierskiego 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 464 3593;4646570; 4646580, faks 13 4643593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim w ramach POKL Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie kursów zawodowych dla uczestników projektu celem uzyskania odpowiednich dokumentów potwierdzających zdobyte kwalifikacje lub uprawnienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: obsługa komputera (system operacyjny WINDOWS, pisanie na komputerze metodą bezwzrokową, pakiet MICROSOFT OFFICE: WORD w zastosowaniach, funkcje i zastosowania arkusza kalkulacyjnego EXCEL, podstawy tworzenia prezentacji w POWER-POINT, Internet w zastosowaniach)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor, ul. Partyzantów 9, Zamość, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10624,50
Oferta z najniższą ceną: 10624,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: grafika komputerowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor, ul. Partyzantów 9, Zamość, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11156,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7700,00
Oferta z najniższą ceną: 7700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Masaż I i II stopnia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Zdrowia Izabela Łajs, Filia Rzeszów, ul. Główna 81, Justynów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10900,00
Oferta z najniższą ceną: 10900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wizaż I i II stopnia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, Przedstawicielstwo w Jaśle, ul. Wyspiańskiego 8, Jasło, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11800,00
Oferta z najniższą ceną: 11800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16555,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mała gastronomia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Zdrowia, Izabela Łajs, Filia Rzeszów, ul. Główna 81, Justynów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30416,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11900,00
Oferta z najniższą ceną: 11900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Ochrona osób i mienia z licencją I stopnia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA PENAR-WOŹNIAK PODKARPACKA SZKOŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SANOKU
- Podkarpacka Szkoła Przedsiębiorczości w Sanoku, ul. Mickiewicza 29, Sanok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Bukieciarstwo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, Przedstawicielstwo w Jaśle, ul. Wyspiańskiego 8, Jasło, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9438,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4570,00
Oferta z najniższą ceną: 4300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Gospodarka magazynowa, fakturowanie oraz obsługa kas fiskalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA PENAR-WOŹNIAK PODKARPACKA SZKOŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SANOKU
- Podkarpacka Szkoła Przedsiębiorczości, ul. Mickiewicza 29, Sanok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Spawanie metodą MAG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI W SANOKU
- Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Stróżowska 16, Sanok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1925,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1920,00
Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobra
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2025 i 2026/2027 (II postępowanie)
- Poprawa jakości kształcenia dzieci i młodzieży w Gminie Sanok poprzez zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Prusieku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





