eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrośniceZakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej według pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Krośnice: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej według pakietów
Numer ogłoszenia: 330371 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Przedszkola w Krośnicach , ul. Parkowa 14, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 384 62 29, faks 71 384 62 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsip.krosnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej według pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej według pakietów jak niżej: - drób i przetwory drobiowe -mięso, produkty mięsne wędliny -produkty owocowe-warzywne -ryby mrożone -różne produkty spożywcze -produkty mleczarskie -warzywa mrożone -pieczywo,świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.11.96.00-1, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.81.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na postawie aktualne odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiący nie precyzuje sposobu oceny warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiący nie precyzuje sposobu oceny warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiący nie precyzuje sposobu oceny warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiący nie precyzuje sposobu oceny warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warumnku udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 wyżej cytowej ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany terminu końcowego z realizacji dostaw, 2) polepszenie parametrów technicznych dostawy, 3) zmiana miejsca dostawy, zmniejszenie ilości dostaw z określeniem maksymalnej wielkości tego zmniejszenia, 5) przedłużenie terminu lub poprawienie warumków gwarancji, 6) poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla Zamawiającego, 7) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsip.krosnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Przedszkola ul. Parkowa 14, 56-320 Krośnice w pokoju nr. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół i Przedszkola ul. Parkowa 14, 56-320 Krośnice , pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drób i przetwory z drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świeże schłodzone wg.pakietu 3.01 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świeże schłodzone wg.pakietu nr. 3.02.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty owocowe-warzywne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa korzeniowe workowe od 5 kg do 15, ziemniaki workowane od 15 kg do 30 kg, bez zanieczyszczeń, warzywa zielone świeże, gat. 1 wg.zał. nr 3.03 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ryby mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filety rybne mrożone, wg zał. nr.3.04 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg.zał.nr.5 do SIWZ, produkty polskie, kl.I, wysokiej jakości pod względem organoleptycznym, pozbawione obcego zapachu, o właściwej konsystencji, wyglądzie i zapachu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pordukty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: produkty bardzo dobrej jakości,świeże, właściwej konsystencji, wyglądzie i zapachu charakterystycznego dla danego rodzaju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Warzywa mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa mrożone w opakowaniach od 0,45kg do 3 kg wg.zał. 3.07 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo świeże w odpowiednich opakowaniach i pojemnikach, wg.zał.3.08.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.