To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Katowice: Zakup artykułów biurowych, artykułów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 330306 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269332 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych, artykułów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaopatrzenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz komórek terenowych i organizacyjnych MOPS Katowice w: 1)artykuły biurowe - część A opisana w załączniku nr 1A do specyfikacji, 2)wybrane artykuły biurowe (szkolne) - część B opisana w załączniku nr 1B do specyfikacji, 3)artykuły papiernicze - część C opisana w załączniku nr 1C do specyfikacji, 4)artykuły eksploatacyjne do urządzeń biurowych typu drukarka i fax - część D opisana w załączniku nr 1D do specyfikacji, 5)wybrane artykuły eksploatacyjne do kserokopiarek - część E opisana w załączniku nr 1E do specyfikacji, wraz z transportem oraz wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Katowice.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Włączenie Społeczne Działanie 9.1 Aktywna integracja Poddziałania 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty pozakonkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ślaskiego 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: artykuły biurowe - część A opisana w załączniku nr 1A do specyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U.VECTOR Sp. z o.o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42851,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1061,55
Oferta z najniższą ceną: 1061,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3236,45
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: wybrane artykuły biurowe (szkolne) - część B opisana w załączniku nr 1B do specyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA Sp. z o.o., Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 466,77
Oferta z najniższą ceną: 409,80 / Oferta z najwyższą ceną: 466,77
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: artykuły papiernicze - część C opisana w załączniku nr 1C do specyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U.VECTOR Sp. z o.o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55258,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 423,83
Oferta z najniższą ceną: 423,83 / Oferta z najwyższą ceną: 1419,08
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: artykuły eksploatacyjne do urządzeń biurowych typu drukarka i fax - część D opisana w załączniku nr 1D do specyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PARTNER XXI Sp. z o.o., Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66488,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13519,87
Oferta z najniższą ceną: 6574,97 / Oferta z najwyższą ceną: 14828,05
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: wybrane artykuły eksploatacyjne do kserokopiarek - część E opisana w załączniku nr 1E do specyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PARTNER XXI Sp. z o.o., Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7387,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2762,20
Oferta z najniższą ceną: 2762,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3330,33
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w zakresie profilaktyki onkologicznej
- Dostawa materiałów szewnych II
- Dostawa oprogramowań: Część 1: Oprogramowanie do wszechstronnej wizualizacji danych XYZ, Część 2: Oprogramowanie do tworzenia wysokiej jakości wykresów 2D i 3D
- Przeprowadzenie kursu ,,Diagnosty samochodowego dla nauczycieli" w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Kompleksowy remont / modernizacja / przebudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach - Etap V, Etap dodatkowy, Etap VI, etap technologiczny
- Dostawa pieca stołowego, pras i innych urządzeń
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.