eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Dostawa sprzetu sportowego dla Gminy Nekla



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Nekla: Dostawa sprzetu sportowego dla Gminy Nekla
Numer ogłoszenia: 330279 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla , ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nekla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu sportowego dla Gminy Nekla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Gminy Nekla we skazane miejsca tj. do Zespołu Szkół w Nekli, Zespołu Szkół w Targowej Górce, Zespołu Szkół w Zasutowie . Nie istnieje możliwość składania ofert częściowych. Dokładny zakres zamówienia określa załącznik do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.00.00 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ubieganie się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p., 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p., 3. Akceptują treść i warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez zastrzeżeń, 4. Wykażą wykonanie 3 dostaw w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową. Komisja oceni, czy wykonawca spełnia lub nie spełnia podane wyżej warunki. Kryterium wyboru oferty: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. 2. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się posługiwał następującym kryterium: Nazwa kryterium Waga Cena 100 - Sposób oceny - punktowo w skali od 0 do 100 pkt ; - Liczba punktów(C) liczona będzie w następujący sposób: cena oferty najniższej C = ---------------------------------- x WPSC cena oferty badanej WPSC - Wartość Punktowa Składnika Cenowego Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj/ 100,00 pkt. Pozostałe oferty zostaną ocenione proporcjonalnie niżej od oferty z najniższą ceną wg. powyższej formuły matematycznej. Wynik Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Oferty sporządzonej wg załącznika 1, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 9 SIWZ, każdy Wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć następujące dokumenty w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz oświadczenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 Dokument potwierdzający uprawnienia osób podpisujących ofertę; 3 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 4 Oświadczenie, że: a. spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. b. nie zalega z podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego, c. nie zalega ze składkami do ZUS lub KRUS, d. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. e. zapoznał się ze SIWZ i akceptuje ją bez zastrzeżeń, f. zapoznał się z proponowanym wzorem umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń, g. uważa się za związanego z ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert, h. zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od otrzymania informacji o wygranym przetargu, 5 Wykaz wykonania 3 dostaw w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nekla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie dla projektu PL0352 Wdrażanie programu rozwoju aktywności fizycznej dzieci na terenie Gminy Nekla pn. Nekla na start złożonego przez Gminę Nekla do priorytetu 2.5 Opieka zdrowia i opieka nad dzieckiem w ramach Machanizmu Finansowego EOG i Norweskego Machanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.