Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Warszawa: Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 3300 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (w miarę bieżących potrzeb) wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy (tj. transportu: mebli, wyposażenia biurowego, sejfów, kas pancernych, dokumentacji i innych materiałów gabarytowych należących do biur Urzędu)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 1.2. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, należycie wykonali co najmniej 3 prace zbliżone do przedmiotu zamówienia. Przez prace zbliżone do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie zrealizowanie przynajmniej 3 (trzech) umów dotyczących wykonywania usług o podobnym charakterze tj. świadczenia transportu w zakresie przeprowadzek biurowych przy użyciu meblowozów, przy czym każda z umów nie może być o wartości mniejszej niż 50 000 zł. brutto. 1.3. wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej, działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie), oraz - w przypadku wygaśnięcia polisy przed 31.12.2009r. - oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie jw. przez czas realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie - w przypadku nie posiadania polisy na dzień składania ofert - oświadczą, iż w przypadku wyboru ich oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczą się zgodnie z ww. wymaganiami. 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, dokonując oceny metodą spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, 00-087 Warszawa, ul. Corazziego 7, IV piętro, pok. nr 7, tel. 595-33-39, fax 595-33-68..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, 00-087 Warszawa, ul. Corazziego 7, IV piętro, pok. nr 7, tel. 595-33-39, fax 595-33-68..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest m. st. Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, 00-087 Warszawa, ul. Corazziego 7, IV piętro, pok. nr 7, tel. 595-33-39, fax 595-33-68. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Mirosław Karaś - gł. specjalista w Biurze Zamówień Publicznych. Nr sprawy: ZP/MK/341/II-257/08 Otwarcie ofert nastapi w: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, 00-087 Warszawa, ul. Corazziego 7, IV piętro, pok. nr 16, tel. 595-33-39, fax 595-33-68, o gadz. 13:15.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - dostawa wraz z montażem kontenerów chłodniczych
- świadczenie usług transportowo przeprowadzkowych w zakresie wyposażenia pomieszczeń biurowych, sprzętów oraz przewozu akt i dokumentów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2025 i 2026.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





