eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › przetarg nieograniczony, o równowartości powyżej 60 000 Euro, na przebudowę dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krasnystaw: przetarg nieograniczony, o równowartości powyżej 60 000 Euro, na przebudowę dróg gminnych: Nr 109608 L Suchodoły - Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+690 o dł. 690 m, Nr 109607 L Wola Idzikowska-Zosin Dziecinin km 0+000,00 ÷ 2+333,11 o dł. 2333,11 m, Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+474,80 o dł. 474,80 m (droga bez numeru) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, do kontaktów: Jarosław Staszczak, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211..13, 5767278, e-mail: organizacyjny@krasnystaw-powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krasnystaw-powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, Jarosław Staszczak, Ryszard Badach, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211..13, 5767278 wew. 25 oraz 26, fax 082 576 45 88, e-mail: geodezja@krasnystaw-powiat.pl, www.krasnystaw-powiat.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony, o równowartości powyżej 60 000 Euro, na przebudowę dróg gminnych: Nr 109608 L Suchodoły - Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+690 o dł. 690 m, Nr 109607 L Wola Idzikowska-Zosin Dziecinin km 0+000,00 ÷ 2+333,11 o dł. 2333,11 m, Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+474,80 o dł. 474,80 m (droga bez numeru). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Fajsławice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych: Nr 109608 L Suchodoły - Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+690 o dł. 690 m, Nr 109607 L Wola Idzikowska-Zosin Dziecinin km 0+000,00 ÷ 2+333,11 o dł. 2333,11 m, Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+474,80 o dł. 474,80 m (droga bez numeru). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze co przedmiot przetargu tj. wykonał co najmniej 1,0 km drogi kat L (zał. nr 5), 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa dróg gminnych: Nr 109608 L Suchodoły - Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+690 o dł. 690 m, Nr 109607 L Wola Idzikowska-Zosin Dziecinin km 0+000,00 ÷ 2+333,11 o dł. 2333,11 m, Wola Idzikowska km 0+000 ÷ 0+474,80 o dł. 474,80 m (droga bez numeru). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 01.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze co przedmiot przetargu tj. wykonał co najmniej 1,0 km drogi kat L (zał. nr 5), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty wykonawca, załączy oświadczenia zgodnie z art. 22. ust. 1., że: 1) jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, (wzór - zał. nr 4), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) zestawienie wykonanych robót zgodnie z pkt VIII 1.5 oraz referencje, że roboty zostały wykonane należycie 7) zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2. 8) oferta wykonawcy (wzór - zał. nr 3). 9) wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:30, Starostwo Powaitowe w Krasnymstawie ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw pokój 112, I pietro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.