eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokSukcesywna dostawa środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Białystok: Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 330083 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik do SIWZ nr 2/I, 2/II. 1) Część I - środki czystości (kod wg CPV 39800000-0 środki czyszczące i polerujące, 39831240-0 preparaty czyszczące, 39831000-6 preparaty piorące)- wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2/I do SIWZ, 2) Część II - artykuły higieniczne (kod wg CPV 33761000-2 papier toaletowy, 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk, 33762000-9 Chusteczki higieniczne papierowe, 33711900-6 mydło) - wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2/II do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilości podane w Specyfikacji zamówienia mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w części I - poz. 1, 6, 13, 21, 22, 27, 38, 39, 40 Załącznika NR 2/I, w części II - poz. 1, 2, 3, 4 , 5, 6, 8, 17, 21 Załącznika nr 2/II celem dokonania oceny oferowanego asortymentu pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Próbki produktów w części II powinny posiadać wyraźne oznaczenie kodu producenta (w poz. w których wymaga tego zamawiający w specyfikacji technicznej zał. nr 2/II). Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nadesłanych próbek należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty). Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów dostarczanych na bieżąco w ciągu obowiązywania umowy, oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca zaoferował w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.12.40-0, 39.83.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W części I oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.600,00 złotych W części II oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.400,00 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy o wartości minimum 30.000,00 zł (każda) odpowiadające przedmiotowi zamówienia (sukcesywna dostawa środków czystości), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 150.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    wypełnioną Specyfikację zamówienia (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2/I, 2/II do SIWZ), opis produktu danego producenta (część I poz.: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 31, 32) zawierający m.in. właściwości, podstawowy skład, obszar zastosowania, sposób użycia oferowanego towaru, oświadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniającego wymagania obowiązujących norm oraz posiadającego aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty), oświadczenie o zapewnieniu na czas realizacji umowy kraników do uzupełniania butelek operacyjnych w ilości 40 sztuk (w poz. 13, 17 części I), urządzeń ze światłem UV do wykrywania śladów moczu szt. 20 (w poz. 27 części I), automatów dozujących w poszczególnych obiektach Zamawiającego w ilości ok. 80 szt. dla produktów w koncentratach, po 60 sztuk systemów dozujących (w części II w pozycja 11, 13, 14) oraz szkolenia z zakresu stosowania środków ujętych w Załączniku Nr 2/I (na druku Formularza oferty).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ), 2)oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt. 3 SIWZ oraz we wzorze umowy (na druku Formularza oferty), (część I, II) 3)oświadczenie o zapewnieniu alternatywnych (nie gorszych jakościowo) środków czystości w przypadku udokumentowanego stwierdzenia negatywnych skutków zdrowotnych wynikających ze stosowania oferowanych środków czystości (na druku Formularza oferty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu aktualnej oferty, przy zachowaniu ceny brutto wskazanej w Załączniku nr 1 do umowy (część I - II).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości: 1) Część I - środki czystości (kod wg CPV 39800000-0 środki czyszczące i polerujące, 39831240-0 preparaty czyszczące, 39831000-6 preparaty piorące)- wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2/I do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilości podane w Specyfikacji zamówienia mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w części I - poz. 1, 6, 13, 21, 22, 27, 38, 39, 40 Załącznika NR 2/I, w części II - poz. 1, 2, 3, 4 , 5, 6, 8, 17, 21 Załącznika nr 2/II celem dokonania oceny oferowanego asortymentu pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Próbki produktów w części II powinny posiadać wyraźne oznaczenie kodu producenta (w poz. w których wymaga tego zamawiający w specyfikacji technicznej zał. nr 2/II). Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nadesłanych próbek należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty). Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów dostarczanych na bieżąco w ciągu obowiązywania umowy, oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca zaoferował w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.12.40-0, 39.83.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości: 2) Część II - artykuły higieniczne (kod wg CPV 33761000-2 papier toaletowy, 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk, 33762000-9 Chusteczki higieniczne papierowe, 33711900-6 mydło) - wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2/II do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilości podane w Specyfikacji zamówienia mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w części I - poz. 1, 6, 13, 21, 22, 27, 38, 39, 40 Załącznika NR 2/I, w części II - poz. 1, 2, 3, 4 , 5, 6, 8, 17, 21 Załącznika nr 2/II celem dokonania oceny oferowanego asortymentu pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Próbki produktów w części II powinny posiadać wyraźne oznaczenie kodu producenta (w poz. w których wymaga tego zamawiający w specyfikacji technicznej zał. nr 2/II). Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nadesłanych próbek należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty). Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów dostarczanych na bieżąco w ciągu obowiązywania umowy, oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca zaoferował w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.