Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Zabierzów: Dostawę i montaż 10-modułowego budynku sanitarno-szatniowego
w ramach realizacji Programu (Moje Boisko -Orlik 2012)
przy ul. Sportowej w Szczyglicach, gm. Zabierzów, na dz. nr 199/1.
Numer ogłoszenia: 330077 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż 10-modułowego budynku sanitarno-szatniowego w ramach realizacji Programu (Moje Boisko -Orlik 2012) przy ul. Sportowej w Szczyglicach, gm. Zabierzów, na dz. nr 199/1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę i montaż 10-modułowego budynku sanitarno-szatniowego w ramach realizacji Programu (Moje Boisko -Orlik 2012) przy ul. Sportowej w Szczyglicach, gm. Zabierzów, na dz. nr 199/1. Dane techniczne: ------------------------ Powierzchnia wewnętrzna - 58,20 m2. Powierzchnia zabudowy - 82,90 m2. Kubatura - 273,00 m3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) Wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie obiektów kubaturowych o wartości powyżej 0,3 mln zł. każda z nich, z potwierdzonymi referencjami należytego wykonania robót. 2) Mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót elektrycznych - wymagane uprawnienia branżowe i uprawnienia SEP oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia w specjalności sieci wod-kan. i instalacji sanitarnych oraz wykazać że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000 złotych; W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy; Wymagane minimum potencjału kadrowego: - kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia branżowe i uprawnienia SEP oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia w specjalności sieci wod-kan. i instalacji sanitarnych oraz wykazać że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 (dwie) zrealizowane budowy o wartości powyżej 0,3 mln zł każda z nich, ( roboty muszą być zakończone ). 10. Referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza zał. nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 tys. złotych. Ponadto do oferty należy dołączyć: 13. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . 14. Kosztorys ofertowy z podaniem nośników cenotwórczych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 5, 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiajacego pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 50 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- Usługa instruktorska nauki i doskonalenia pływania dla grup szkolnych w okresie 01.09.2025-30.06.2026
- Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie dowozu zorganizowanego dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.
- Modernizacja dróg rolniczych
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa siłowni zewnętrznej - toru przeszkód przy ul. Przewodników Tatrzańskich nr 4 w Zakopanem
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Praszce
- MODERNIZACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKOŁY I PRZEDSZKOLA NR 2 W KASINIE WIELKIEJ
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Płużnicy
- Wymiana okien w salach gimnastycznych przy Szkole Podstawowej w Korczynie
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.