Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Radom: Zakup i dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 330071 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Radomiu , ul. J. Malczewskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680700 do 05, faks 048 3680752.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa- Prokuratura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: -wyposażenie pokoi w meble i akcesoria biurowe , -wyposażenie pomieszczeń gospodarczych w regały metalowe, 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, wniesienie oraz montaż fabrycznie nowych mebli i akcesorii w miejsca wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale XIV siwz . Na zamówienie składają się wymienione poniżej pozycje: 1.Szafa aktowa dwudrzwiowa, wysoka- 33 sztuki 2.Szafa aktowa jednodrzwiowa, wysoka- 2 sztuki 3.Szafa ubraniowa jednodrzwiowa, wysoka - 7 sztuk 4. Szafa ubraniowa, narożna, wysoka, jednodrzwiowa - 3 sztuki 5.Szafa aktowa dwudrzwiowa,wysoka , z dodatkową przegrodą - 3 sztuki 6. Szafa aktowa , narożna, wysoka, jednodrzwiowa - 1 sztuka 7. Szafka dwudrzwiowa, średnia(gospodarcza) - 10 sztuk 8. Nadstawka dwudrzwiowa,niska - 17 sztuk 9. Nadstawka jednodrzwiowa, narożna , niska - 1 sztuka 10. Stolik okolicznościowy- 11 sztuk 11. Nadstawka jednodrzwiowa,niska - 1 sztuka 12.Krzesło stacjonarne- 13 sztuk 13. Krzesło stacjonarne z podłokietnikami - 4 sztuki 14. Pomocniki prostokątne do biurek - 2 sztuki 15. Fotele obrotowe- 16 sztuk 16. Krzesło stacjonarne drewniane - 30 sztuk 17. Stół do sali konferencyjnej- 2 sztuki 18.Szafa metalowa dwudrzwiowa,wysoka- 3 sztuki 19. Regały metalowe -10 sztuk 20. Szafa aktowa dwudrzwiowa, wysoka z witryną - 9 sztuk 21. Biurko proste małe - 2 sztuki 22.Kontener - 7 sztuki 23.Biurko kształtowe - 1 sztuka 24.Biurko kształtowe - 1 sztuka 25. Blat konferencyjny ? koła - 1 sztuka 26.Biurko łukowe - 3 sztuki 27. Dostawka do biurka łukowego -kontener - 3 sztuki 28. Szafka łazienkowa - 1 sztuka 29. Szafa metalowa na dokumenty - 2 sztuki 30.Szafa aktowa dwudrzwiowa,wysoka- 1 sztuka 31. Szafa ubraniowa, narożna, wysoka, jednodrzwiowa - 1 sztuka 32.Biurko łukowe - 1 sztuka 33. Dostawka do biurka łukowego -kontener - 1 sztuka 34. Szafka dwudrzwiowa, niska- 1 sztuka 35. Półki do sali konferencyjnej - 8 sztuk 36. Wózek podwieszany na jednostkę centralną - 4 sztuki 37. Półka na klawiaturę - 5 sztuk 38. Kosz na śmieci - 9 sztuk 39. Kosz na śmieci duży - 2 sztuki 40. Lekkie metalowe schodki - 4 sztuki 41. Chodnik wejściowy - 2 sztuki 42. Kosz z popielniczką - 1 sztuka 43.Wózki transportowe - 2 sztuki 44. Wieszak metalowy - 1 sztuka 45. Sztuczne rośliny - 2 sztuki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.25.00 - Wózki biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonana będzie w oparciu o zasadę : spełnia- nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Ofertę cenową sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 , formularz cenowy - załącznik 1a do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 5) Oświadczenie wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 6) Wykonaną dowolną techniką wizualizację ( aranżację) poszczególnych pomieszczeń na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej lub w siedzibie Zamawiającego tj.
Radom, ul. Malczewskiego 7 pok. 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Malczewskiego 7 26-60 Radom pok. 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia oraz na zadanie inwestycyjne pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I-2025"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Zakup i dostawa namiotów z nagrzewaniem,podłogą i oświetleniem dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach dotacji (...) ochrony ludności i obrony cyw dla szpitali przyjaznych wojsku (..)
- P.85.2025: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach dotacji celowej na realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony ..................
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz worków na zwłoki dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- Dostawa mebli dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





