To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Poznań: Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu, przy ul. Starołęckiej 31, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
Numer ogłoszenia: 330060 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305014 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu, przy ul. Starołęckiej 31, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu, przy ul. Starołęckiej 31, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rodan Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36906,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32000,00
Oferta z najniższą ceną: 32000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48905,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mankietów do sekwencyjnego ucisku
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026
- Zakup narzędzi chirurgicznych w ramach realizacji zadania: Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki (...)
- Wymiana nawierzchni ulic Rejewskiego, Plac Światowida i Piargowej w Poznaniu
- Dostawa obłożeń jednorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w jednostkach WCO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych
- Materiały biurowe
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i mebli w ramach realizacji projektu Wsparcie kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych Gminy Siewierz
- Artykułu biurowe - powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.