Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Ziębice: Czyszczenie studzienek i przykanalików kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ziębice i miejscowości Henryków
Numer ogłoszenia: 329998 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie studzienek i przykanalików kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ziębice i miejscowości Henryków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Oczyszczenie studzienek burzowych oraz ciągów przykanalików na sieci kanalizacji deszczowej z osadów piasku, namułu i innych nieczystości nagromadzonych okresowo, wywiezienie nieczystości na właściwe miejsce składowania jak również utrzymanie w czystości i drożności tych urządzeń do końca sezonu jesiennych opadów. Czyszczenie będzie wykonywane na terenie miasta Ziębice oraz miejscowości Henryków w ciągach komunikacyjnych i terenach będących własnością Gminy Ziębice. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia i oznakowania miejsca prowadzonych czynności jak również do zminimalizowania utrudnień w ruchu samochodowym i pieszym podczas prowadzonych prac. 4. Przedmiotem zamówienia jest: Etap I - oczyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami znajdującymi się w ciągach komunikacyjnych, ulicach, chodnikach, placach i innych miejscach na terenie Ziębice i m. Henryków ( dotyczy dróg i terenów będących własnością Gminy Ziębice) - wywóz na właściwe miejsce składowania nieczystości usuniętych ze studzienek i przykanalików, Etap II - bieżące utrzymywanie w czystości i drożności przepływu studzienek i przykanalików na sieci kanalizacji deszczowej na terenie m. Ziębice i m. Henryków do końca sezonu jesiennych opadów ( do 15.12.2012 r.).) na podstawie odrębnych zleceń. Zamawiający przewiduje nie więcej niż 10 studzienek w ramach czyszczenia awaryjnego. Wykonawca zobowiązuje się do : 1) Wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, mapą sytuacyjną i wykazem ulic na terenie m. Ziębice i m. Henryków 2) Wykonania czynności zgodnie z aktualnym poziomem wymagań technicznych dla tych urządzeń, należytą starannością, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa oraz według wytycznych Zamawiającego, 3) Prowadzenia czynności przy dołożeniu wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zabezpieczenie uciążliwości dla użytkowników tych ciągów ( zwłaszcza przejść i przejazdów) 4). Zabezpieczenia miejsca wykonywanych czynności odpowiednim oznakowaniem zgodnie z prawem drogowym i bhp. 5) Załadunku i wywiezienia na wyznaczone miejsce składowania wybranych osadów wraz z uporządkowaniem terenu, miejsca wykonywania czynności, 6) Zapewnienia serwisu w ciągu 6 - godzin od zgłoszenia, do udrożnienia studzienek w okresie przewidzianym dla Etapu-II 7) Zapewnienia pracownikom wykonującym czynności na czas pracy zaplecza socjalnego wraz z urządzeniami w.c. Zaleca się, aby: Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie zapoznając się z rzeczywistymi warunkami i sytuacją lokalną. Nie dokonanie wizji nie będzie miało wpływu na ocenę złożonej oferty . Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki: Przedmiar robót wraz z mapą poglądową terenu m. Ziębice i m. Henryków - załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz wpustów - kratek ulicznych w mieście Ziębice i miejscowości Henryków - załącznik nr 9 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej jednej usługi polegającej na czyszczeniu studzienek i przykanalików na sieci kanalizacji deszczowej w strefie zabudowań miejskich aglomeracji o liczbie studzienek ściekowych i przykanalików nie mniejszej niż 300 sztuk wraz z podaniem ich rodzaju wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Uwaga nie wykazywać usług potwierdzających wykonanie zadania o mniejszej liczbie studzienek niż 300 sztuk.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 złotych i przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; Zobowiązanie podmiotów trzecich jeśli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, pokój nr 20 b - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, pokój nr 10 sekretariat - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r.
- KONSERWACJA BRZEGÓW KORYTA RZEKI OŁAWA W MIEJSCOWOŚCI ZIĘBICE
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Wynajem i serwis kabin sanitarnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Osiecznica
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2026 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





