eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwiceremont w budynku administracyjno-laboratoryjnym



Og³oszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 32991

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: remont w budynku administracyjno-laboratoryjnym Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Instytut Materia³ów Ogniotrwa³ych, do kontaktów: Maria Figiel, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. mazowieckie, tel. 032 2701933, e-mail: imo6@imo.gliwice.pl; zakupy@imo.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.imo.gliwice,ol Adres profilu nabywcy (URL): www.imo.gliwice.pl Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.imo.gliwice.pl Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Podmiot prawa publicznego; Inne:jednostka badzwczo-rozwojowa. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: remont w budynku administracyjno-laboratoryjnym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul.Toszecka 99, Gliwice. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Czê¶æ A - Modernizacja windy towarowo-osobowej Cze¶æ B - Modernizacja i wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia : Zakres 1 - instalacji odgromowej Zakres 2 - instalacji uziemienia Czê¶æ C - Remont posadzek Czê¶æ D - Remont i przebudowa pomieszczeñ WC i jadalni : Zakres 1 - przebudowa i adaptacja WC dla potrzeb niepe³nosprawnych Zakres 2 - remont pomieszczeñ jadalni i WC na potrzeby pracowników produkcji 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: wskazano w sekcji III pkt. III.2 ninijszego ogloszenia 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: powy¿ej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesi±cach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: Czê¶æ A - 2 950 ,00 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce dziewiêæset piêædziesi±t z³/00 ) Czê¶æ B - 442, 00 z³ ( s³ownie: czterysta czterdzie¶ci dwa z³ / 00) Czê¶æ C - 2 175, 00 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce sto siedemdziesi±t piêæ z³/00 Czê¶æ D - 1 592,00 z³ ( s³ownie: jeden tysi±c piêæset dziewiêædziesi±t dwa z³/00 ) 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 Pzp 2) z³o¿± w wyznaczonym terminie ofertê zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawi± wszystkie wymienione w pkt. IV. 2 SIWZ o¶wiadczenia i dokumenty. 3) posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. a/ prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± w tym zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej b/ oraz dodatkowo dla zakresu objêtego Czê¶ci± A posiadaj± uprawnienia Urzêdu Dozoru Technicznego wydane w formie decyzji administracyjnej w zakresie wytwarzania, monta¿u, naprawy lub modernizacji urz±dzenia technicznego i jego elementów zgodnie z ustaw± o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr 122, poz. 1321 ) 4) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat liczonych od terminu sk³adania ofert : - dla zakresu objêtego Czê¶ci± A, co najmniej 4 / cztery / zamówienia - dla zakresu objêtego Czê¶ci± B, C, D co najmniej 2 / dwa / zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, potwierdzonymi stosownymi dokumentami o nale¿ytym ich wykonaniu 5) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostan± tym osobom powierzone, w tym dysponuj± osobami posiadaj±cymi uprawnienia : a/ dla zakresu objêtego Czê¶ci± A, C, D do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznejw budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, oraz legitymuj±cymi siê przynale¿no¶ci± do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa /kierownik robót / b/ oraz dodatkowo: - dla zakresu objêtego Czê¶ci± A , uprawnienia Urzêdu Dozoru Technicznego w zakresie eksploatacji i konserwacji urz±dzeñ d¼wigowych , oraz Stowarzyszenia Elektryków Polskich w zakresie eksploatacji urz±dzeñ elektroenergetycznych do 1 KV i ochrony przeciwpora¿eniowej - dla zakresu objêtego Czê¶ci± B, uprawnienia wydane przez Stowarzyszenia Elektryków Polskich w zakresie ochrony przeciwpora¿eniowej, pomiarów instalacji odgromowej.Ponadto wymagane posiadanie uprawnieñ wysoko¶ciowych 6) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. a/ posiadaj± wa¿n± polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci: - wysoko¶æ ubezpieczenia na sumê gwarancyjn± min. 400 000,00 dla Czê¶ci A - wysoko¶æ ubezpieczenia na sumê gwarancyjn± min. 100 000,00 dla Czê¶ci B,C,D 7) udziel± gwarancji na wykonane roboty od daty bezusterkowego koñcowego odbioru robót na okres nie krótszy ni¿ : - dla zakresu objêtego Czê¶ci± A minimum 2 lat - dla zakresu objêtego Czê¶ci± B minimum 5 lat - dla zakresu objêtego Czê¶ci± C, D minimum 5 lat 8) do wykonania zamówienia zaproponuj± w ofercie materia³y, wyroby i urz±dzenia: a/ dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie / atest, ¶wiadectwa / b/ spe³niaj±ce europejskie wymogi bezpieczeñstwa / CE /, ( wymagane materia³y, urz±dzenia i podzespo³y fabrycznie nowe ) Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± \spe³nia - nie spe³nia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 2 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³nia. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1 Oferta cenowa / wype³niony formularz ofertowy / 2.2 Opis - specyfikacja techniczna przedmiotu umowy w tym: 1/ charakterystyka zaproponowanych materia³ów. Wykonawca przedstawi dokumenty uwiarygodniaj±ce te materia³y i urz±dzenia, ¶wiadectwa, karty bezpieczeñstwa Uwaga: Dla czê¶ci A dodatkowo: za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi np. Certyfikatu Systemu Zapewnienia Jako¶ci ISO oparty na odpowiednich Normach europejskich je¿eli Wykonawca lub producent taki posiada. 2/ Informacja o warunkach gwarancji i serwisu 2.3 Kosztorys ofertowy u[roszczony / wg przedmiaru robót 2.4 Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót z terminem rozpoczêcia robót od dnia, i zakoñczenia / odbioru - do dnia / za³. nr 3a i 3b / 2.5 Informacje o podwykonawcach / wskazanie podwykonawców robót oraz zakres robót, który Wykonawca zamierza im powierzyæ 2.6. O¶wiadczenia: 1) O¶wiadczenie , ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spe³nia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2.7. Za¶wiadczenia: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert / za³. nr 6 / . Dodatkowo dla zakresu objêtego Czê¶ci± A - Zezwolenie/decyzja administracyjna Urzêdu Dozoru Technicznego . 2) Polisa , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci - wysoko¶æ ubezpieczenia na sumê gwarancyjn± min. 400 000,00 dla Czê¶ci A - wysoko¶æ ubezpieczenia na sumê gwarancyjn± min. 100 000,00 dla Czê¶ci B,C,D 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 / piêciu / lat robót odpowiadaj±ce swoim zakresem i warto¶ci± co do przedmiotu zamówienia a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonanych z nale¿yt± staranno¶ci± 4) Wykaz osób , które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci, potwierdzony dokumentami , ¿e osoby , które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia ze wskazaniem na kierownika robót 5) Dowód wp³aty wadium 6) Pe³nomocnictwo - do³±czyæ w razie ustanowienia pe³nomocnika 7) Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl. Op³ata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: przelew, gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:15, siedziba zamawaij±cego, ul. Toszecka 99, Gliwice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 06.06.2007. ZA£¡CZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZʦCI ZAMÓWIENIA CZÊ¦Æ Nr: 1 Nazwa: A/ Modernizacja windy towarowo-osobowej. 1) Krótki opis: Zawiera dokumentacja projektowa. 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.31.00, 45.44.00.00, 45.41.00.00. 3) Wielko¶æ lub zakres: poni¿ej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesi±cach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 6) Informacje dodatkowe: CZÊ¦Æ Nr: 2 Nazwa: B/ - Modernizacja i wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia : Zakres 1 - instalacjodgromowej Zakres 2 - instalacji uziemienia. 1) Krótki opis: Zawiera dokumentacja projektowa. 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31.21.10.00, 45.31.00.00. 3) Wielko¶æ lub zakres: poni¿ej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesi±cach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 6) Informacje dodatkowe: CZÊ¦Æ Nr: 3 Nazwa: C/Remont posadzek. 1) Krótki opis: Zawiera dokumentacja projektowa. 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00, 45.43.00.00. 3) Wielko¶æ lub zakres: poni¿ej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesi±cach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 6) Informacje dodatkowe: CZÊ¦Æ Nr: 4 Nazwa: D/- Remont i przebudowa pomieszczeñ WC i jadalni : Zakres 1 - przebudowa i adaptacja WC dla potrzeb niepe³nosprawnych Zakres 2 - remont pomieszczeñ jadalni i WC na potrzeby pracowników produkcji. 1) Krótki opis: Zawiera dokumentacja projektowa. 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielko¶æ lub zakres: poni¿ej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesi±cach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.