eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówDOSTOSOWANIE ZESPOŁU BUDYNKÓW SZPITALA DO WYMOGÓW P- POŻ. WYKONANIE OBUDOWY KLATEK SCHODOWYCH nr 1,2,3,4,5 i 6 WRAZ Z INSTALACJĄ ODDYMIANIA. W SPZZOZ W WYSZKOWIE ZP-7/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Wyszków: DOSTOSOWANIE ZESPOŁU BUDYNKÓW SZPITALA DO WYMOGÓW P- POŻ. : WYKONANIE OBUDOWY KLATEK SCHODOWYCH nr 1,2,3,4,5 i 6 WRAZ Z INSTALACJĄ ODDYMIANIA. W SPZZOZ W WYSZKOWIE ZP-7/2011
Numer ogłoszenia: 32985 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE ZESPOŁU BUDYNKÓW SZPITALA DO WYMOGÓW P- POŻ. : WYKONANIE OBUDOWY KLATEK SCHODOWYCH nr 1,2,3,4,5 i 6 WRAZ Z INSTALACJĄ ODDYMIANIA. W SPZZOZ W WYSZKOWIE ZP-7/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w budynku szpitala, polegających na wykonaniu obudowy klatek schodowych nr 1,2,3,4,5 i 6 przegrodami stałymi i ruchomymi o odporności ogniowej EI60 i EI30, wykonanie oddymiania grawitacyjnego wszystkich klatek schodowych, wykonanie instalacji sterujących i alarmowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym : Projekt Architektoniczno - Budowlany; Projekt oddymiania grawitacyjnego oraz odcięć p-poż.;Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych; Przedmiar Robot.Wykonawca przed opracowaniem kosztorysu ofertowego powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia także poprzez obejrzenie budynku szpitala dla inwentaryzacji wszystkich prac niezbędnych do zrealizowania zamówienia. Dokumentacja projektowa zadania budowlanego stanowi załącznik do SIWZ - do pobrania ze strony www.szpital-wyszkow.com.pl . Wykonawca udzieli minimum 5 - letniej gwarancji na wszystkie roboty stanowiące przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich robót budowlanych, będących przedmiotem odbioru. W imieniu Zamawiającego zadanie określone w § 1 ust. 1 niniejszej umowy będzie koordynowane, nadzorowane i rozliczane, przez Zakład Usług Inwestycyjnych; mgr inż. Marek Wiesiołek; ul. Prosta 14 m 3; 07-200 Wyszków; NIP 762-133-50-77, Regon 550060944, w oparciu o umowę Nr 10/2010/SPZZOZ z dnia 08.10.2010 r. zawartą pomiędzy SPOZZOZ w Wyszkowie, a Zakładem Usług Inwestycyjnych, mgr inż. Marek Wiesiołek, na świadczenie usług koordynacji, nadzoru inwestorskiego i rozliczenia robót dla w.w.zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; - zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty; - brak karalności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych; - brak karalności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat ( jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest krócej to w okresie działalności) co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, w tym: co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynku, kompleksowej modernizacji lub przebudowie pomieszczeń o powierzchni co najmniej 100 m2 Fakt wykonania takich robót musi być potwierdzony dwoma niżej wymienionymi dokumentami: 1). wykazem zawierającym następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy , podstawowe dane charakteryzujące budynek (w tym powierzchnię ), opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót; 2). dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do wykonania zamówienia dysponują osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane). Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca musi być ubezpieczony od ryzyka związanego z prowadzoną działalnością; -dla realizacji niniejszego zamówienia - Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia się od wszelkich roszczeń cywilno-prawnych Zamawiającego, Pacjentów SPZZOZ i osób trzecich w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz obowiązywania gwarancji i rękojmi. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, -Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 oraz z art. 44, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), -Podpisany wzór umowy (załącznik nr 4) -Wykaz zrealizowanych robót z potwierdzenie właściwej ich realizacji (referencje, protokóły odbioru). -Oświadczenie, zgodnie z zapisem w pkt. III ust. 5 SIWZ, że Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia się od wszelkich roszczeń cywilno-prawnych Zamawiającego, Pacjentów SPZZOZ i osób trzecich w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi. -Harmonogram Rzeczowo - Finansowy. -Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyzej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. KEN 1 07-200 Wyszków, w pokoju nr 3 - sekretariat-budynek biurowy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.