Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Zgorzelec: Przebudowa drogi gminnej nr 109150D w Łagowie wraz z jednostronną budową chodnika
Numer ogłoszenia: 32976 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7721435.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 109150D w Łagowie wraz z jednostronną budową chodnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 109150D w Łagowie na dz. nr 270 i 559 o dł. 1873,50m, jednostronną budowę chodnika oraz remont i przebudowę przepustów i obiektów mostowych znajdujących się na przedmiotowej drodze. Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie drogi w niezbędne oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu docelowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), tzn: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Zamawiający będzie kierował się regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: 1.1. wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ); 1.2. dowód wniesienia / wpłacenia wadium; 1.3. szczegółowy kosztorys ofertowy; 1.4. parafowany projekt umowy; 1.5. informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 Część III SIWZ); 1.6. oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 Część III SIWZ); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencjami, protokołami odbioru robót), z dokumentów tych powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonania robót - (załącznik nr 4 Część III SIWZ): - wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch zamówień polegających na przebudowie/budowie/modernizacji dróg o nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej i ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni z kostki betonowej o wartości ponad 1 mln. złotych. 3.2. dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - dokument uprawnień budowlanych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa, - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 roku). 3.3. oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (pok. nr 9).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego SLKw z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu
- Sukcesywne dostawy nabiału
- Zakup foteli biurowych oraz "podnóżków" na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Zgorzeleckiego
- Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Zgorzeleckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 1 września 2025r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Przebudowa parku przy ul. Batorego w Zgorzelcu - dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr ewid. 8040 Blizne- (Skibówka) od km 0+000 do km 0+345 w m. Blizne
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.