eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa sprzętu komputerowego do Izby Celnej Kielcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Celnej Kielcach.
Numer ogłoszenia: 329705 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3642810, faks 0-41 3642847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ickielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Celnej Kielcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego: Zadanie nr 1: macierz dyskowa, Zadanie nr 2: 5 szt. komputerów, monitory - 9 szt., drukarki laserowe -3 szt., dyski twarde - 6 szt., pamięci komputerowe - 5 kpl., tonery do drukarek - 8 szt., Licencje - 23 szt., oprogramowanie biurowe - 12 szt., oprogramowanie użytkowe - 1 szt., opisanych w załączniku nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 uPzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone niniejszą specyfikacją. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił ww. warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz. - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt. 1 dokumentów wymaga się złożenie dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w specyfikacji zamawiającego; 2) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę; 3) wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja-spółki): 1)o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie; 2)wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo-upoważnienie do pełnienia takiej funkcji winno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz dołączone do oferty; 3)oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika; 4)jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowo-cenowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2)po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3)wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 9.2. ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9.2. ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis zawarty w ust. 9.2. ppkt 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56; 25-363 Kielce; pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56; 25-363 Kielce; pokój nr 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Macierz Dyskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz 24 dyskowa do archiwizacji danych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt i akcesoria komputerowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt. komputerów, monitory - 9 szt., drukarki laserowe -3 szt., dyski twarde - 6 szt., pamięci komputerowe - 5 kpl., tonery do drukarek - 8 szt., Licencje - 23 szt., oprogramowanie biurowe - 12 szt., oprogramowanie użytkowe - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.