Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Solec-Zdrój: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. 1 Maja i Daniewskich w Solcu - Zdroju i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wełnin.
Numer ogłoszenia: 329526 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec - Zdrój , ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 377-60-39, faks 041 3776022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soleczdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. 1 Maja i Daniewskich w Solcu - Zdroju i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wełnin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Przebudowa sieci wodociągowej w ul. 1 Maja i Daniewskich w Solcu - Zdroju i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wełnin obejmujących: - przebudowę sieci wodociągowej o łącznej długości 1728m w miejscowości Solec - Zdrój (bez przyłączy), - budowę kanalizacja sanitarnej dla miejscowości Wełnin, w tym budowę kanalizacji grawitacyjnej dł. 8 684m, kanalizacji ciśnieniowej dł. 2 997,60m, z 4 przepompowniami ścieków wraz z przyłączami elektroenergetycznymi, ogrodzeniem i utwardzeniem terenu przepompowni oraz trzema przepompowniami zagrodowymi, - budowę systemu sterowania, monitorowania z archiwizacją danych i wizualizacji dla sieciowych przepompowni ścieków. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 32.44.13.00 - System telemetryczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 14.10.2009r. do godz. 900, w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66851700070000000003900013 z dopiskiem: wadium na zadanie pn. Przebudowa sieci wodociągowej w ul. 1 Maja i Daniewskich w Solcu - Zdroju i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wełnin. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 14.10.2009r. do godz. 900. W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego u Skarbnika Gminy pok. nr 15. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca złoży kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie oryginalny stempel potwierdzający dokonanie przelewu. Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium. W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej lub sieci gazowej o łącznej długości 20km, b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót w poszczególnych branżach; 1. Kierownik budowy (koordynator całości inwestycji) sprawujący pieczę nad koordynacją robót poszczególnych branż, tj. poszczególnych kierowników budowy, posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 2. Kierownik robót budowlanych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 3. Kierownik robót elektrycznych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 4. Kierownik robót drogowych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, Osoby sprawujące wyżej wymienione funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponować aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń (art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia. Wskazane w pkt. 1.2.b) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 4 000 000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000,00 zł, b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3 000 000 zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia. 1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie w/w oświadczenie składane wspólnie przez wszystkich Wykonawców, musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musi być złożone w/w oświadczenie przez każdego z Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy P.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie 1.2. przez każdego z Wykonawców. 1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj. co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej lub sieci gazowej o łącznej długości 20km, (załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie zawierające, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik nr 7 do SIWZ), Dotyczy osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie do kierowania robotami budowlanymi, tj. kopie świadectw potwierdzających nadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby - dotyczy Kierownika budowy (koordynatora), kierownika robót budowlanych, kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych, kierownika ds. drogowych. W przypadku, gdy osoby wskazane przez Wykonawcę posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej - Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z załącznikiem nr 8 do SIWZ ww. uprawnienia lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, zgodnie z przepisami kraju pochodzenia. W przypadku, gdy w danym państwie członkowskim Unii Europejskiej nie wydaje się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub brak samorządu zawodowego prowadzącego listę osób posiadających uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, Wykonawca przedkłada wraz z załącznikiem nr 8 oświadczenie, iż w kraju członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się powyższych dokumentów dotyczących uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ osoby posiadają kwalifikacje do pełnienia określonych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami państwa pochodzenia. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. W tym celu dokumenty wymienione w punkcie 1.3, a), b) ma obowiązek złożyć ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN, lub potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 3 000 000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. b) Każdy z Wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1.1. oraz 1.4. Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie. 2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a), b), c), d), Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c) w pkt. 1.4. a), b) winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą. 2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowa ta w szczególności powinna zawierać następujące postanowienia: - związanie się na okres nie krótszy niż czas trwania umowy na wykonanie robót obejmujących przedmiot zamówienia, powiększony o okres z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości, - wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zapis wspólnej i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy, realizowanego zamówienia, - role i zadania każdego z Wykonawców - określenie zakresu przedmiotu zamówienia - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wykonywaniu umowy, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie do czasu wykonania zamówienia. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
INNE PRZETARGI SOLEC-ZDRÓJ
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
więcej: przetargi SOLEC-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Czorsztyn w 2025 roku
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarnożyły Parcela I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2730W Nadbrzeż - Glinki
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Przebudowa drogi w miejscowości Brzeg - Odcinek I
więcej: System telemetryczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.