Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Bydgoszcz: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ:SKANSEN ARCHITEKTURY PRZEMYSŁOWEJ WRAZ Z PODZIEMNĄ TRASĄ TURYSTYCZNĄ ORAZ MUZEUM ZAKŁADÓW ZBROJENIOWYCH DAG-FABRIK W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 329349 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ:SKANSEN ARCHITEKTURY PRZEMYSŁOWEJ WRAZ Z PODZIEMNĄ TRASĄ TURYSTYCZNĄ ORAZ MUZEUM ZAKŁADÓW ZBROJENIOWYCH DAG-FABRIK W BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ:SKANSEN ARCHITEKTURY PRZEMYSŁOWEJ WRAZ Z PODZIEMNĄ TRASĄ TURYSTYCZNĄ ORAZ MUZEUM ZAKŁADÓW ZBROJENIOWYCH DAG-FABRIK W BYDGOSZCZY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Architektów i Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 3. latach co najmniej 1. zamówienia na opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)*oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:-architektonicznej, -konstrukcyjno - budowlanej,-telekomunikacyjnej,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Architektów i Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, f) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 2) lit. a wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) wykaz wykonanych usług w okresie 3. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, h) dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie - 1 szt., i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), j) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15 bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10 zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A. I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15 bud. B, II piętro, pokój 208..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczeń biurowych, portierni i korytarza na parterze w budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno - Zakaźnego im. T. Browicza w Bydgoszczy.
- Dostawa łodzi płaskodennych z silnikiem zaburtowym oraz przyczep podłodziowych do transportu łodzi.
- Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Kamsoft KS-FKW, KS-ESM, KS-ZZL wraz z infrastrukturą sprzętową
- Wykonanie dokumentacji proj.-koszt. na budowę, przebudowę i rozbudowę zew. i wew. instalacji gazowej dla gminnych lokali mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-42/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji
- Rozbudowa remizy OSP w Urazie o magazyn przeciwpowodziowy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków OSP, gm. Juchnowiec Kościelny II.
- Modernizacja windy w DS nr 4. Etap pierwszy - wykonanie dodatkowego wejścia do windy w Domu Studenta nr 4 , na poziomie -2,80 m od strony wschodniej budynku.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku internatowego nr 4 Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.