Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Bolesław: Remont koparki M250H
Numer ogłoszenia: 329320 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. , ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 6461148, faks 032 6461148.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont koparki M250H.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont koparki M250H określa zał. Nr.5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust.6 ustawy 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. w Bolesławiu w ING Bank Śląski S.A. oOlkusz 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na remont koparki M250H. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w innych formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.1.i 2. ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdz. VI SIWZ. Dodatkowe warunki 1. Gwarancja minimum 12 miesięcy na wymienione części. 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Wykonawcy najpóźniej 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faxem. 3. Dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia na rynku krajowym 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin koparki w trakcie remontu oraz żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających wykonanie remontu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2).Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3).Dowód wniesienia wadium. 4).Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pzp 5).Wykaz min 5 remontów ( koparki, ładowarki, spycharki) wykonanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania. 6).Parafowany projekt umowy- zał. Nr 3. 7).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 8).Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkboleslaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o.
32-329 Bolesław, ul. Osadowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 07:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. 32-329 Bolesław, ul. Osadowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BOLESŁAW
więcej: przetargi BOLESŁAW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.