Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Wałcz: USŁUGI OCHRONY MIENIA
Numer ogłoszenia: 32920 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2582401, faks 67 258 9010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY MIENIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony następujących budynków i budowli Zamawiającego: a) Budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, b) Część budynku zajmowanego przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o niepełnosprawności, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, c) Budynek siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Okulickiego 15, 78-600 Wałcz, d) Budynki i budowle byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu, ul. 12 lutego 9, 78-600 Wałcz. Przedmiot zamówienia obejmuje ww. budynki i budowle, łącznie z mieniem znajdującym się w granicach geodezyjnych tych budynków i budowli. II. Szczegółowy sposób wykonywania usługi. 1. Ochrona elektroniczna budynków - monitorowanie lokalnego systemu alarmowego (budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Wałczu, część budynku zajmowanego przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o niepełnosprawności, budynek siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami). Ochrona budynków winna odbywać się w formie polegającej na stałym dozorze sygnałów przekazywanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz bezpośredniej doraźnej ochrony fizycznej. Realizacja usługi nastąpi poprzez podłączenie lokalnego systemu monitorowania, w który wyposażony jest budynek, do systemu monitorowania Wykonawcy, który z kolei zapewni całodobowy monitoring urządzeń sygnalizacyjnych lub niewłaściwego czasu ich załączania. Bezpośrednia doraźna ochrona fizyczna budynku musi być realizowana przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne Wykonawcy, działające jako grupy interwencyjne, kierowane z centrum monitorowania Wykonawcy, wyposażone w broń, służbowe umundurowanie i oznakowane pojazdy interwencyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej wynosi 5 minut od chwili powstania konieczności spowodowanej włamanie, napadem, uszkodzeniem urządzeń sygnalizacyjnych lub inną przyczyną uznaną za powód do interwencji przez centrum monitorowania Wykonawcy. Zamawiający zapewni utrzymanie urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej przez zawarcie umowy z licencjonowanym podmiotem na konserwacje powyższych instalacji. 2. Ochrona fizyczna budynków i budowli (obiekty byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu). Ochrona obiektów byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu będzie realizowana w formie bezpośredniej, stałej, całodobowej ochrony fizycznej, wspomaganej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne Wykonawcy, działające jako grupy interwencyjne kierowane z centrum monitorowania Wykonawcy zamówienia, wyposażone w broń, służbowe umundurowanie i oznakowane pojazdy interwencyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. W godzinach nocnych, doraźnie patrolować teren oraz monitorować obiekt przy pomocy kamer zainstalowanych w ilości wg uznania Wykonawcy, pozwalający kontrolować pracownikowi ochrony fizycznej newralgiczne punkty na terenie chronionym. Wymagania: - jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie w ciągu doby, - wyposażenie budynków w kamery, umożliwiające obserwację newralgicznych punktów terenu chronionych obiektów. Obowiązki: - prowadzenie ewidencji pobieranych kluczy przez osoby upoważnione i ich wydawanie, - otwieranie i zamykanie bram wjazdowych, - utrzymywanie łączności bezprzewodowej z grupą interwencyjną, - utrzymywaniu czystości w pomieszczeniu dyżurki i WC, z którego korzystają pracownicy ochrony, - zgłaszanie dostrzeżonych awarii i zaistniałych zdarzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.);2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia (usługi ochrony mienia) w obiekcie użyteczności publicznej, o wartości minimum 20.000,00 zł (brutto) każde, realizowane w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej czterema pracowników ochrony w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.), grupą interwencyjną oraz stacją monitorowania; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej czterema pracowników ochrony w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.), grupą interwencyjną oraz stacją monitorowania; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia obejmującą 100.000,00 zł; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwalecki.bip.alfatv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój nr 303 lub 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Obsługi Interesanta Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Część 6 - Ochrona specjalna ratowników i ludności.
- Część 9 - Namioty i wyposażenie
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn.: Budowa drogi publicznej, łączącej ul. Słowackiego z planowanym rondem (GDDKiA/Szczecin) wraz z budową odcinka ul. Słowackiego.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025 r."
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony i dozoru osób i mienia w budynku Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Wielospecjalistycznego Szpitala - Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu 2
- Usługi ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia siedzib Muzeum w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi przy ul. Gdańskiej 13
- Usługa całodobowej obsługi portierni, monitoringu wraz z dozorem mienia w budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie.
- KPN/24/2025 Usługa dozoru mienia KPN poprzez systemy monitoringu wraz z przyjazdem patroli interwencyjnych oraz usł. dozoru osobowego i z usł. konserwacji syst.alarmowych, sys. p.poż i monit.wizyjnego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.