eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Kartuzy: Zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 329206 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 28, poz. 143, Nr 5, poz. 13, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386 i Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika lub radcę prawnego lub adwokata, lub notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i przypadkach i na warunkach określonych w SIWZ. 2. Umowa może być zmieniona na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do osób i podwykonawców: a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; b) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę pod warunkiem, że osoby te z przyczyn obiektywnych i niezależnych nie będą mogły uczestniczyć przy realizacji zamówienia; c) zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawcy realizuje części zamówienia na innego, dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; d) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie, o ile przyczyni się to do poprawienia jakości dostaw lub usprawni realizację dostaw (skróci termin realizacji); 2) inne zmiany: a) zmiana dostawy w przypadku wycofania zaproponowanego w ofercie z produkcji lub rynku pod warunkiem, że będzie to sprzęt który spełnia warunki techniczne określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty; b) zmiana nazwy Zamawiającego w przypadku dokonania takiej zmiany ustawą; c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszt dostawy lub spowoduje skrócenia terminu realizacji dostaw; 3) w stosunku do terminu realizacji umowy: a) koniczności zlecenia zamówień dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy; b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówień lub SIWZ; c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; d) jeżeli nastąpi jakiekolwiek opóźnienie w dostawach spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego (np. nie udostępnianie w odpowiednim czasie pomieszczeń, w których mają być zmontowane elementy dostaw, nie odebranie w terminie uprzednio uzgodnionym z Wykonawcą całości dostaw); 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany zapisów umowy dokonywane będą w formie pisemnego aneksu do umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiana danych teleadresowych. 5. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, który byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy; nie dotyczy to sytuacji, gdy zostało to przewidziane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni budowlanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie sali sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie dodatkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach projektu Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z ośmiu następujących części: - Część I - Wyposażenie pracowni budowlanej - Część II - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - Część III - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - elektronarzędzia - Część IV - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt mechatroniczny - Część V - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt elektroniczny - Część VI - Wyposażenie pracowni mechatronicznej - sprzęt komputerowy i multimedialny - Część VII - Wyposażenie sali sportowej - Część VIII - Wyposażenie dodatkowe 3. Każdy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i postanowieniami umowy. 4. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych programów a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub inne o podobnych parametrach i wymaganiach, jednakże nie gorszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.30.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.