eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W S¡DZIE REJONOWYM W BRZEGU

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-11-24

Brzeg: ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W S¡DZIE REJONOWYM W BRZEGU
Numer og³oszenia: 329119 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w Brzegu , ul. Chrobrego 31, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4442325, faks 077 4442365.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzeg.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W S¡DZIE REJONOWYM W BRZEGU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objetym niniejszym postêpowaniem jest zapewnienie us³ugi ochrony w S±dzie Rejonowym w Brzegu przy ul. Boles³awa Chrobrego 31 w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2010 r..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie 79.71.10.00 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu 98.34.11.20 - Us³ugi portierskie 98.34.11.30 - Us³ugi stró¿owania 98.34.11.40 - Us³ugi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 5.1. Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 5.1.1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, a w szczególno¶ci Wykonawca ma obowi±zek legitymowaæ siê aktualn± koncesj± na realizacjê ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i minia; 5.1.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 5.1.4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 5.2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, metod± /spe³nia - nie spe³nia/. 5.3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty wspólnej przez kilka podmiotów. W przypadku gdy oferta sk³adana jest przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, (np. jako KONSORCJUM lub SPÓ£KA CYWILNA) obejmuj±ce dwóch lub wiêcej przedsiêbiorców jako partnerów/wspólników, oferta powinna spe³niaæ ³±cznie minimalne warunki podmiotowe dotycz±ce Wykonawców, zamieszczone w pkt 5.1. SIWZ. 5.4. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 5.5. O wykluczeniu z postêpowania Zamawiaj±cy niezw³ocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy z³o¿yli oferty. Ofertê Wykonawcy wykluczonego, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP Zamawiaj±cy uzna za odrzucon±..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6.1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Odpis lub za¶wiadczenie musi zawieraæ wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy z³o¿yli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego winni za³±czyæ potwierdzon± kserokopiê wniosku. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, w/w dokument sk³ada ka¿dy z podmiotów; 6.2. Polisa lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej 1 000 000 z³otych (s³ownie: jeden milion z³otych.), okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia, o¶wiadczenie o zobowi±zaniu siê do jego przed³u¿enia przed zawarciem umowy. 6.3. Potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em aktualnie obowi±zuj±ca koncesja na realizacjê ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i minia. 6.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (co najmniej 3 zamówienia o warto¶ci równej lub wiêkszej 3 000 z³ brutto/miesiêcznie). 6.5. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (Konsorcjum / Spó³ka Cywilna), dokumenty i za¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. sk³ada ka¿dy z Partnerów / Wspólników osobno. 6.6. Dokumenty, o których mowa powy¿ej s± sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê zgodnie z form± przewidzian± w Rozporz±dzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. 6.7. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie przez Wykonawców warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP stanowi Za³±cznik nr 2do oferty (druk w za³±czeniu). 6.8. Pe³nomocnictwo w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie do podpisania oferty - je¿eli dotyczy. 6.9. Pe³nomocnictwo w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spó³ki Cywilnej - je¿eli dotyczy. 6.10. Pe³nomocnictwo nie jest wymagane, je¿eli podpisuj±cy jest lub s± w³a¶cicielami firmy lub, je¿eli s± oni wymienieni z imienia i nazwiska w odno¶nym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.11. Postanowienia dotycz±ce wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje siê do przepisów § 2 Rozporz±dzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane; 6.12. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrze¿onych. 6.12.1. Wszystkie dokumenty z³o¿one w prowadzonym postêpowaniu s± jawne za wyj±tkiem informacji zastrze¿onych, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, przez sk³adaj±cego ofertê. 6.12.2. Dokumenty niejawne, zastrze¿one sk³adane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 6.12.3. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji i dokumentów, których jawno¶æ wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeg.sr.gov.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: S±d Rejonowy w Brzegu ul. Chrobrego 31 49-300 Brzeg.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, pok. nr 20 (BIURO PODAWCZE), 49-300 Brzeg, ul. Boles³awa Chrobrego 31.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.