eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Czeladź: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 329115 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A -Wielofunkcyjne urządzenie do kompleksowego zarządzenia siecią komputerową Zamawiającego. CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe. 48820000-2 Serwery 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego. Zadanie B - Serwer wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych. CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe. 48820000-2 Serwery 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego. Zadanie C - Dostawa oprogramowania. CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Zadanie D - Pakiet oprogramowania do zintegrowanego zarządzania komputerami. CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W przypadku składania oferty na realizację Zadania A Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej 3 zadania dostawa i wdrożenie wielofunkcyjnego urządzenia do kompleksowego zarządzania siecią komputerową Zamawiającego min. 100 stacji roboczych w instytucjach administracji publicznej, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Wykonawcy składający ofertę na realizację Zadania A zobowiązani są złożyć: 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zadań- dostawa i wdrożenie wielofunkcyjnego urządzenia do kompleksowego zarządzania siecią komputerową zamawiającego min. 100 stacji roboczych w instytucjach administracji publicznej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonanie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie ( wzór załącznik nr 5 ) - dotyczy Wykonawców którzy składają ofertę na realizację Zadania A Wykonawcy składający ofertę na realizacja Zadania B w celu zapewnienia, że oferowany serwer o którym mowa w Zadaniu B pkt.1, spełnia wymogi Zamawiającego zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 4. Deklaracje zgodności CE na oferowany serwer 5. Oświadczenie oferenta mówiące o tym, że oferowany serwer nie był w żaden sposób modyfikowany na drodze Producent - Oferent - Zamawiający. 6. Szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. 7. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi wystawione dla producenta serwera. Wykonawca może zamiast tego zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim EUOG. 8. Oświadczenie ze Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych serwera przez okres 2 lat po upływie zadeklarowanego okresu gwarancji. Uwagi: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 2.1, 2.2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź, 41-250 Czeladź,ul. Katowicka 45, Wydz. Administracyjno - Gospodarczy pok. nr 129 lub tel; 032/763-79-74; fax nr 032/763-36-94 lub e-mail: administracyjny@um.czel.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 09:00, miejsce: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45, Kancelaria pok. 118 Urzędu Miasta Czeladź..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A WIELOFUNKCYJNE URZĄDZENIE DO KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDZANIA SIECIĄ KOMPUTEROWĄ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne urządzenie do kompleksowego zarządzania siecią komputerową Zamawiającego min. 100 stacji roboczych - 1 szt. Wielofunkcyjne urządzenie do kompleksowego zarządzania siecią komputerową Zamawiającego min. 50 stacji roboczych - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B SERWER WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO TWORZENIA KOPI ZAPASOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer do tworzenia kopi zapasowych - 1 szt., Oprogramowanie do tworzenia kopi zapasowych, Switch do połączenia serwerów - 1 szt., Zasilacz awaryjny do oferowanego serwera - 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C DOSTAWA OPROGRAMOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System operacyjny serwera - 1 szt. 2. Licencje dostępowe do systemu operacyjnego serwera -60 szt. 3. Serwer bazy danych - 1 szt. 4. Licencje dostępowe do serwera bazy danych -10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE D PAKIET OPROGRAMOWANIA DO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA KOMPUTERAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet oprogramowania do zintegrowanego zarządzania komputerami + 1 rok konserwacji - 140 licencji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.