eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskBudowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Ratowniczego województwa pomorskiego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Gdańsk: Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Ratowniczego województwa pomorskiego
Numer ogłoszenia: 328918 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Ratowniczego województwa pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budynku Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako elementu Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego w Gdańsku. Inwestycja opierać się będzie na rozbudowie budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku przy ul. Beniowskiego 7 polegająca na dobudowie skrzydła obiektu na działkach 9-1, 9-11, 10-5, 10-7, 23-1 obręb 19 z przeznaczeniem na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Przewiduje się dobudowę trzykondygnacyjnego budynku o wymiarach 18,81 x 35,65 m, wys. 10,85 o łącznej powierzchni zabudowy 590 m2 z możliwością poruszania się osób niepełnosprawnych - winda z poziomu 0 obsługująca wszystkie kondygnacje. Założeniem zadania jest wykorzystania przyłączy mediów z budynku Komendy Miejskiej PSP. W skład budynku będą wchodzić: sala dyspozytorska, pomieszczenia techniczne, sala szkoleniowa, pomieszczenia socjalno-sanitarne, pomieszczenia biurowe, miejsca postojowe w hali garażowej przyziemia. Łączna powierzchnia użytkowa to 1565 m2. Kubatura budynku - 6308 m3. 2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie wielobranżowej, budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z projektem technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej obiektu Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku oraz infrastruktury niezbędnej do jego funkcjonowania w ramach przedsięwzięcia Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego. Podstawę do wykonania przedmiotowej dokumentacji stanowią: a) koncepcja programowo-przestrzenna wykonana przez firmę PROMEX - Załącznik Nr 9 do SIWZ, b) program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ, c) dokumentacja geotechniczna dla projektu budowy Centrum Powiadamiania Ratunkowego - Załącznik Nr 10 do SIWZ, d) warunki techniczne przyłącza mediów - Załącznik Nr 11 do SIWZ, e) wymagania w zakresie ochrony ppoż. do sporządzenia dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Przedmiotowa dokumentacja projektowa obejmuje gotowy do złożenia, w celu uzyskania Decyzji o Pozwolenia na Budowę (DoPnB) wraz ze wszystkimi niezbędnymi do uzyskania DoPnB uzgodnieniami i opiniami, zawierający informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), projekt w skład którego wchodzi: 3.3.1 Wielobranżowy projekt budowlany obiektu wykonany w 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 1 CD w formacie PDF w zakresie: a) architektury, b) konstrukcji, c) instalacji i urządzeń: sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), d) instalacji i urządzeń kanalizacji deszczowej ze wszystkimi jej elementami, e) instalacji c.o. wraz z modernizacją istniejącego węzła cieplnego budynku Komendy Miejskiej PSP, f) instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej (z zastosowaniem centrali z rekuperatorem) i klimatyzacji, g) instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i oświetleniowych, h) instalacji i urządzeń teletechnicznych (telefoniczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, Internet, instalacja telewizyjna, światłowodowa, instalacja sygnalizacji alarmu włamania), i) instalacji centralnego odkurzacza, j) instalacji windy osobowej, k) innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym odgromowych i innych wynikających z przepisów ochrony ppoż. 3.3.2. Wykonany w 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na CD w formacie PDF projekt zagospodarowania terenu działki wraz z infrastrukturą techniczną w skład którego wchodzi: a) projekt sieci-przyłączy zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów uzbrojenia, b) dróg dojazdowych i chodników, c) zagospodarowanie terenów zielonych. 3.3.3. Wykonany w 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na CD w formacie PDF projekt technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej. 3.3.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na CD w formacie PDF. Przedmiotowe opracowanie zawierające zbiór wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robot, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 3.3.5. Kosztorysy inwestorskie w 2 egz. w wersji papierowej. Sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). Projektant uzgodni z Zamawiającym założenia do kosztorysu inwestorskiego. 3.3.6. Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji (ZZK) w 1 egzemplarzu w wersji papierowej. 3.3.7. Projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na CD w formacie PDF w skład którego wchodzi projekt z zakresu: a) architektury, b) konstrukcji, c) wewnętrznych instalacji i urządzeń: instalacji i urządzeń: sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), c.o. wraz z modernizacją istniejącego węzła cieplnego budynku Komendy Miejskiej PSP, wentylacji mechanicznej (z zastosowaniem centrali z rekuperatorem) i klimatyzacji, elektroenergetycznych i oświetleniowych (w tym w szczególności: rozdzielnia zewnętrzna, linia kablowa, zasilanie gniazd gospodarczych, zasilanie urządzeń technologicznych, siec systemu kontroli dostępu, zasilanie windy, instalacja niskonapięciowa, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne), instalacji i urządzeń teletechnicznych (telefoniczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, Internet, instalacja telewizyjna, światłowodowa, instalacja sygnalizacji alarmu włamania), instalacji centralnego odkurzacza: d) infrastruktury zewnętrznej: infrastruktury drogowej - place, drogi dojazdowe, dojścia, sieci kanalizacji deszczowej ze wszystkimi jej elementami (tj. studnie rewizyjne, wpusty, odwodnienia liniowe), sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, sieci c.o., sieci elektroenergetycznych i oświetlenia zewnętrznego, sieci teletechnicznych (tj. monitoring, alarmy), innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym odgromowych i innych wynikających z przepisów ochrony ppoż., zagospodarowania terenów zielonych. 3.4. Zakres robót budowlanych obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego, funkcjonującego zgodnie ze swoim przeznaczeniem, budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej oraz JRG 5 w Gdańsku przy ul. Beniowskiego 7 na działkach : 9-1, 9-11,10-5,10-7,23-1 obręb 19, poprzez dobudowanie od strony północnej skrzydła trzykondygnacyjnego budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drogami dojazdowymi, chodnikami i zagospodarowaniem terenu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wraz z projektem technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, uzgodnieniami, decyzjami, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Roboty obejmują następujący zakres prac: a) I etap - przekazanie dokumentacji projektowej - w terminie do dnia 20 grudnia 2010 roku, b) II etap - wykonanie prac rozbiórkowych, robót ziemnych, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie części prac budowlanych stanu surowego- w terminie do dnia 31 marca 2011 roku, c) III etap - zakończenie prac budowlanych stanu surowego, części przyłączy technicznych oraz instalacji wewnętrznych - w terminie do dnia 31 maja 2011 roku, d) IV etap - zakończenie instalacji przyłączy technicznych, wykonywanie instalacji wewnętrznych, wykonanie części prac wykończeniowych - w terminie do dnia 31 lipca 2011 roku, e) V etap - wykonywanie instalacji wewnętrznych, wykonanie części prac wykończeniowych, rozpoczęcie prac związanych z zagospodarowaniem terenu - w terminie do dnia 30 września 2011 roku, f) VI etap zakończenie wykonywanie instalacji wewnętrznych, wykonywania prac wykończeniowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu, rozruch i przekazanie obiektu - w terminie do dnia 30 listopada 2011 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 UPzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zadaniu zaprojektuj i wybuduj obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 6500 m3 i wartości nie mniejszej niż 6 mln PLN netto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby, odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a) co najmniej 1 osobę na stanowisku Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej , przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, b) co najmniej 1 osobę jako Głównego Projektanta, koordynującego działania zespołu projektowego, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności budowlano - konstrukcyjnej przynależnego do Izby Inżynierów Budownictwa mającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu, c) osoby wchodzące w skład wielobranżowego zespołu projektowego posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, przynależnych do izby zawodowej w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, teletechnicznej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5 mln PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo kredytowej ,nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowych w wymaganej wysokości, z informacji tej musi jednoznacznie wynikać wysokość żądanej kwoty, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości 1 mln PLN . W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz robót budowlanych i usług , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Parafowany projekt umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. W zakresie istotnych postanowień umowy strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: i. zmiana terminu wykonania umowy lub poszczególnych jej etapów: a. w przypadku udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe w sytuacji, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), jeżeli jego wykonanie będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; zmiana terminu nastąpi o czas ustalony przez strony niezbędny do wykonania zamówienia wraz z robotami dodatkowymi, b. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności działania siły wyższej, niekorzystnych warunków atmosferycznych o charakterze szczególnym, niewystępujących w danej porze roku w strefie klimatycznej uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, jeżeli ich wystąpienie bezpośrednio będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; c. w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania prowadzenia robót, d. w zakresie prowadzenia robót budowlanych w przypadku nie wydania przez organy administracji publicznej lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym również niewydania przez te organy i podmioty w terminach określonych w obowiązujących przepisach stosownych rozstrzygnięć w przedmiocie wymaganych decyzji, zezwoleń i uzgodnień. W sytuacjach określonych w pkt b-d zmiana terminu nastąpi o czas ustalony przez strony, nie dłuższy niż okres przerwy lub przestoju spowodowany powyższymi okolicznościami. ii. zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia: a. jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa; zmiana nastąpi w sposób mający na celu dostosowanie przedmiotu zamówienia do obowiązujących przepisów, iii. zmiany wysokości wynagrodzenia: a. w przypadku wejścia w życie w trakcie realizacji zamówienia przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, zmiana wynagrodzenia nastąpi poprzez przyjęcie stawki VAT w zmienionej wysokości. iv. zmiana osób uczestniczących po stronie Wykonawcy w wykonaniu niniejszej umowy, które wskazane zostały w ofercie Wykonawcy w ramach wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania jest dopuszczalna jedynie wówczas, gdy nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające co najmniej osobie zastępowanej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie projektu dotyczącego wydatków kwalifikowanych w wysokości 68,49 % w ramach osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego rozdział 7.2 Zintegrowany System Ratownictwa, ogólnej wartości 31,51 % budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.