Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-03
Numer ogłoszenia: 328910 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 326548 - 2015 data 01.12.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi, ul. Ludwika Zamenhofa 10, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 75 32, fax. 42 636 74 24.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IVpkt3.
- W ogłoszeniu jest: Liczba odrzuconych ofert 1.
- W ogłoszeniu powinno być: Liczba odrzuconych ofert 0.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.