Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Rawicz: Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Numer ogłoszenia: 328797 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kopernika 4A, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5454037, faks 065 5453506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne usługi opiekuńcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności: -uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia; -pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia; -rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu; -pomoc mieszkaniowa; -zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych; -usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2008r. Nr 115,poz. 728 ) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych / Dz. U. Nr 189,poz. 1598 ze zm./ załącznik nr 1 do specyfikacji. Świadczeniem usług będą objęte osoby, w oparciu o decyzje wydaną przez Zamawiającego, z terenu miasta i gminy Rawicz. Ilość usług w 2009r. szacuje się na około 450 godzin miesięcznie. Szacunek ten został oparty na ilości godzin usług w latach ubiegłych oraz w 2008r., które wynosiły: -2006r. - 4.511 godzin -2007r. - 3.039 godzin -2008r. ( okres od 01.01.2008 do 31.10.2008) - 4.229 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: WARUNEK 1 Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. WARUNEK 2 Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. WARUNEK 3 Przedstawi wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem ( specjalistyczne usługi opiekuńcze) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem liczby godzin, odbiorców, dat wykonania wraz z referencjami potwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością w tym co najmniej jedno zamówienie o liczbie godzin usługi nie mniejszy niż 3.780 w ciągu roku. WARUNEK 4 Oświadczy iż po udzieleniu mu zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych usług opiekuńczych (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Rawicza.) WARUNEK 5 Oświadczy, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach określonych w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać podstawowe warunki łącznie. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w rozdziale IV SIWZ. 4.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty ( załącznik nr 2 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III 1. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych tzn.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie) 3. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. 5. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz w załączonym projekcie umowy. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Przedstawi wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem ( specjalistyczne usługi opiekuńcze) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem liczby godzin, odbiorców, dat wykonania wraz z referencjami potwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością w tym co najmniej jedno zamówienie o liczbie godzin usługi nie mniejszy niż 3.780 w ciągu roku. 8.Oświadczenie iż po udzieleniu oferentowi zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy on na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych usług opiekuńczych. (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Rawicza.) Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania /aktualne dane/. Dokumenty, o których wyżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( na każdej stronie kopii ) przez dostawcę lub wykonawcę tj. osobę upoważnioną do reprezentowania i podpisywania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.rawicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
63-900 Rawicz
ul. Kopernika 4a
pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 63-900 Rawicz ul. Kopernika 4a pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych w obrębie stawu kolanowego i barkowego oraz stopy i osteotomii kolanowej
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
- Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług montażu i dostosowania technologii wspomagających dla osób niepełnosprawnych oraz szkolenie użytkowników sprzętu
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica z podziałem na części" Usługi społeczne.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.