eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Białawykonanie instalacji oświetlenia ścieżek bulwaru nad Biała wraz z Placem Fabrycznym w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Bielsko-Biała: wykonanie instalacji oświetlenia ścieżek bulwaru nad Biała wraz z Placem Fabrycznym w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 328686 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej , pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 49-71-497, faks 0-33 49-71-786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.bielsko.pl>

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji oświetlenia ścieżek bulwaru nad Biała wraz z Placem Fabrycznym w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa sieci oświetleniowej kablowej 460 m - montaż słupów, opraw, wysięgników i zabezpieczeń 19 kpl - wycinka gałęzi drzew kolidujących z oprawami - wywóz gałęzi, nadmiaru ziemi i uporządkowanie terenu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,- co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności budowy sieci elektroenergetycznych, należącym do O I I B i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24.ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 z póź. zmian.). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę , w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwie), z podaniem daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby wskazanej przez wykonawcę do kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy. 6. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 7. Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział gospodarki Miejskiej w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 - parter pok. nr 2 (cena specyfikacji na papierze 20 zł brutto)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, parter, pok. nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.