eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem , jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem oraz jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Bydgoszcz: Dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem , jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem oraz jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 328615 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3238343, 3238348, faks 0-52 3238345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem , jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem oraz jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem , jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem oraz jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz z oprogramowaniem ujętych w trzech odrębnych zadaniach o nr 1, 2, 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.26.00.00 - 30.26.00.00 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy. ZAMAWIAJĄCY na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy także WYKONAWCÓW, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ww. ustawy; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzających spełnianie tych warunków, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału powoduje wykluczenie WYKONAWCY z dalszego udziału w postępowaniu. ZAMAWIAJĄCY na postawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi WYKONAWCÓW, którzy złożyli oferty o WYKONAWCACH, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę WYKONAWCY wykluczonego uznaje się za odrzuconą. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 i art. 24 Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, - pełnomocnictwo w przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji WYKONAWCY; - formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - dla zadania nr 1; - formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - dla zadania nr 2; - formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - dla zadania nr 3; - parafowany przez WYKONAWCĘ wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. W przypadku, gdy oferta w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie złożona przez WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt.: 1-3 dla każdego z WYKONAWCÓW z zachowaniem poniższych wymagań: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich WYKONAWCÓW występujących wspólnie; - WYKONAWCY występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych WYKONAWCÓW; - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z WYKONAWCĄ występującym jako pełnomocnik uprawniony do reprezentowania pozostałych wspólników w zakresie zaciągania zobowiązań; - WYKONAWCY występujący wspólnie ponoszą odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.). Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, którzy ubiegali się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wszystkie wymagane dokumenty z tym, że zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt: 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminu wystawienia dokumentów wymienionych w lit. a, b i c stosuje się odpowiednio. ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta WYKONAWCY podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. ZAMAWIAJĄCY wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej. ZAMAWIAJĄCY nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli WYKONAWCA, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. WYKONAWCA nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nazwy (firmy), adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznaczeniem (tajemnica przedsiębiorstwa) lub spięte w sposób trwały w zbiorze dokumentów oznaczonych podobnym opisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Konfiguracja techniczna - 20
  • 3 - Czas gwarancji - 10
  • 4 - Czas reakcji - 5
  • 5 - Czas naprawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzi Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1 ; XIII piętro 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzi Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1 ; XIII piętro 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem ujęta w zadaniu o nr 1 wymienionym w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Konfiguracja techniczna - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10
    • 4. Czas reakcji - 5
    • 5. Czas naprawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki serwera (większego)wraz z oprogramowaniem ujęta w zadaniu o nr 2 wymienionym w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9, 48.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Konfiguracja techniczna - 20
    • 3. Czas gwarancji - 10
    • 4. Czas reakcji - 5
    • 5. Czas naprawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jednej sztuki serwera (mniejszego)wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki serwera (mniejszego)wraz z oprogramowaniem ujęta w zadaniu o nr 3 wymienionym w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9, 48.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Konfiguracja techniczna - 20
    • 3. Czas gwarancji - 10
    • 4. Czas reakcji - 5
    • 5. Czas naprawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.