To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Kraków: Dostawa mebli dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 328555 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395494 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla MOPS w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli, wskazanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia oraz zgodnie z poniższymi wytycznymi I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do Młodzieżowego Ośrodka Rozwoju Społecznego ul. Ptaszyckiego 6 II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dla: a) Filii nr 2 MOPS ul. Radzikowskiego 37 b) Filii nr 5 MOPS ul. Praska 52 c) Filii nr 6 MOPS ul. Dietla 64 d) Filii nr 7 MOPS al. Słowackiego 46 e) Działów Centralnych MOPS ul. Józefińska 14 i lub III część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dla: a) Filii nr 5 MOPS ul. Praska 52 b) Filii nr 7 MOPS al. Słowackiego 46 c) Działów Centralnych MOPS ul. Józefińska 14 d) Punktu Aktywności Lokalnej ul. Urzędnicza 20/3 IV część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dla: a) Filii nr 2 MOPS ul. Radzikowskiego 37 b) Filii nr 5 MOPS ul. Praska 52 c) Filii nr 6 MOPS ul. Dietla 64 d) Działów Centralnych MOPS ul. Józefińska 14. Warunki dodatkowe dla wszystkich części zamówienia: 1. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa 2. Wykonawca wraz z fakturą dostarczy protokół odbioru. Protokół zostanie podpisany przez użytkownika w miejscu dostawy. 3. Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowane meble mają wynosić minimum 24 miesiące. 4. Faktura oraz protokół przekazania będzie zawierać zestawienie wszystkich dostarczonych mebli. 5. Osobami odpowiedzialnymi za odbiór przedmiotu zamówienia jest Kierownik placówki, o której mowa w pkt. 1 ust. 1. - dot. części I i Pan Tomasz Michalik. - dot. części II-IV. 6. Czas naprawy gwarancyjnej nie będzie dłuższy niż 7 dni od momentu zgłoszenia usterki (faksem lub e-mailem). 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym sprzęcie Wykonawca wymieni wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. 9. Wykonawca zapewni pracowników, którzy wniosą i zamontują sprzęt w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Meble będą fabrycznie nowe oraz kompletne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć i zdatne do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie ich dostarczenia do Zamawiającego w dniu dostawy przez Wykonawcę. 11. Wszystkie dostarczone meble podczas ustawienia w miejscu przeznaczenia mają zostać wypoziomowane. 12. Termin realizacji do 14 dni od daty podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00 - 36.12.12.00 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.13.21.00 - Szafy na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Części 2 i 3 zamówienia Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ KĘDZIERSKI "BIURO 2000" FABRYKA MEBLI I SPRZĘTU BIUROWEGO
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ KĘDZIERSKI "BIURO 2000" FABRYKA MEBLI I SPRZĘTU BIUROWEGO
- Fabryka Mebli i Sprzętu Biurowego Biuro 2000 S.C., ul. Kamienna 8, 30-001 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6056,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5680,00
Oferta z najniższą ceną: 5680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18630,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ KĘDZIERSKI "BIURO 2000" FABRYKA MEBLI I SPRZĘTU BIUROWEGO
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ KĘDZIERSKI "BIURO 2000" FABRYKA MEBLI I SPRZĘTU BIUROWEGO
- Fabryka Mebli i Sprzętu Biurowego Biuro 2000 S.C., ul. Kamienna 8, 30-001 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3830,00
Oferta z najniższą ceną: 3720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4270,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





