eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › USŁUGA TRANSMISJI DANYCH W OKRESIE OD 23.04.2014 R. DO 22.04.2016 R.POMIĘDZY SIEDZIBAMI ŚLĄSKIEGO OW NFZ W KATOWICACH PRZY UL. KOSSUTHA 13 I UL. GEN. JANKEGO 15 A, A DELEGATURAMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Katowice: USŁUGA TRANSMISJI DANYCH W OKRESIE OD 23.04.2014 R. DO 22.04.2016 R.POMIĘDZY SIEDZIBAMI ŚLĄSKIEGO OW NFZ W KATOWICACH PRZY UL. KOSSUTHA 13 I UL. GEN. JANKEGO 15 A, A DELEGATURAMI
Numer ogłoszenia: 32853 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA TRANSMISJI DANYCH W OKRESIE OD 23.04.2014 R. DO 22.04.2016 R.POMIĘDZY SIEDZIBAMI ŚLĄSKIEGO OW NFZ W KATOWICACH PRZY UL. KOSSUTHA 13 I UL. GEN. JANKEGO 15 A, A DELEGATURAMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibami Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i ul. Gen. Jankego 15a, a wskazanymi Delegaturami Śląskiego OW NFZ. Wykonawcy, którzy zaproponują rozwiązanie techniczne związane z montażem dodatkowej instalacji/urządzeń (np. na dachu, elewacji lub w innych pomieszczeniach danego budynku) poza istniejącym w danej lokalizacji okablowaniem, zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą uproszczonego projektu technicznego instalacji uzgodnionego z właścicielem danego budynku lub najemcą. Projekt techniczny instalacji winien przedstawiać zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie techniczne uruchomienia usługi z pisemną zgodą właściciela danego budynku na jego zastosowanie oraz zapewnieniem ze strony właściciela innego niż Zamawiający, że Śląski OW NFZ nie zostanie obciążony żadnymi opłatami (np. w czynszu) związanymi z zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami wewnątrz lub na zewnątrz budynku. Do oferty Wykonawca dołączy uproszczony projekt techniczny instalacji zaopiniowany przez przedstawiciela Zamawiającego. Osoba do kontaktu w kwestii opiniowania projektu: Pan Adam Szymura tel. 32 735 16 42 lub Pan Marcin Rzeszotarski tel. 32 735 16 38 , pokój 005 (parter), godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 09.00 do 15.00. Poniżej wskazuje się właścicieli poszczególnych lokalizacji. Katowice, ul. Kossutha 13 - własność Śląski OW NFZ Katowice, ul. Gen. Jankego 15a - własność Śląski OW NFZ Dąbrowa Górnicza, ul. Dąbrowskiego 9a - własność Śląski OW NFZ Rybnik, ul. 3 Maja 29 - własność Śląski OW NFZ Częstochowa, ul. Czartoryskiego 28 - własność Śląski OW NFZ Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24 - właściciel: Pan Wojciech Pawlus oraz Pan Sebastian Kryjak, przedsiębiorcy prowadzący wspólną działalność w formie spółki cywilnej pod nazwą Bud-Max Development, ul. Krakowska 60, Bielsko-Biała, tel. 504 28 92 00, 506 55 55 55 Najemca, Śląski OW NFZ w Katowicach tel. 32 735 16 38 lub 32 735 16 29 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w języku innym niż język polski. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Zamawiający na podstawie art.36b ust.1 pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda także podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego-świadczenie usługi transmisji danych. Wielkość zamówienia uzupełniającego, kwota 9 200,00 zł netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysiące złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). WADIUM W PIENIĄDZU Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. WADIUM W FORMIE DOKUMENTU W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte zostało w formularzu oferty). Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną (1) usługę wykonaną lub wykonywaną przez Wykonawcę, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem wykonana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na świadczeniu usługi transmisji danych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, które zostało zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę. Pod pojęciem wykonywana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na świadczeniu usługi transmisji danych, której pewna część o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, została już zrealizowana (wykonana) przez Wykonawcę. Podając wartość brutto w złotych, Wykonawca: w przypadku usługi wykonanej w całości - wpisuje kwotę za całość tego zamówienia; w przypadku usługi aktualnie (nadal) wykonywanej - wpisuje kwotę za zrealizowaną już w ramach całości część tego zamówienia. Należyte wykonanie lub wykonywanie każdego wykazanego zamówienia (usługi) musi zostać poświadczone poprzez załączenie dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podając daty wykonania wykonawca wpisuje dzień, miesiąc, rok wykonania (zakończenia) zamówienia (usługi) albo wykonywania (zakończenia) części zamówienia (usługi) w ramach zamówienia aktualnie wykonywanego. Na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 i 4 SIWZ Wykonawca przedłoży również oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Uwaga: w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (poz. 231), dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, dowodem może być oświadczenie Wykonawcy. Zgodnie z §9 ust. 2 cyt. rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r., w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce ww. poświadczeń, o których mowa w §1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w §1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 9 formularza oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać: -w jakim zakresie inny podmiot udostępni swoje zasoby Wykonawcy (wskazać zakres zasobów innego podmiotu dostępny Wykonawcy); -w jaki sposób inny podmiot udostępni swoje zasoby Wykonawcy, a więc na czym konkretnie będzie polegało udostępnienie tych zasobów Wykonawcy - w jaki sposób Wykonawca będzie mógł wykorzystać zasoby innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Szczegółowy opis zawiera pkt III 3.2. niniejszego ogłoszenia oraz SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w odniesieniu do każdej z siedzib wskazanych w ust. 4 w sytuacji jej likwidacji bądź zmiany jej lokalizacji (adresu) na inną, z zastrzeżeniem postanowień ust. 8. O zamiarze rezygnacji z usług Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie na co najmniej 30 dni przed dniem, który zostanie wskazany przez Zamawiającego jako dzień zaprzestania świadczenia usług przez Wykonawcę. Wskazanie dnia zaprzestania świadczenia usług nastąpi w piśmie informującym o zamiarze rezygnacji z usług. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. W takiej sytuacji nastąpi obniżenie wynagrodzenia całkowitego umowy o wysokość abonamentu dotyczącego danej/danych lokalizacji, odpowiednio do okresu pozostałego do realizacji umowy. Ewentualne zmiany we wskazanym zakresie zostaną wprowadzone stosownym aneksem do umowy. W przypadku zmiany adresu siedziby na inną, Wykonawca wyraża gotowość, pod warunkiem dysponowania odpowiednimi możliwościami technicznymi do bezpłatnego przeniesienia usługi do pomieszczenia serwerowni w nowej lokalizacji przy jednoczesnym zachowaniu parametrów usług oraz warunków, w tym także warunków finansowych, określonych dla pierwotnej lokalizacji. Ewentualna zmiana we wskazanym zakresie zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy ze wskazaniem daty rozpoczęcia świadczenia usług w nowej lokalizacji. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen jednostkowych netto, o których mowa w załączniku nr 3 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek dokonanej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiającemu będzie przysługiwała prawo do skrócenia terminu realizacji umowy, w sytuacji braku zabezpieczenia środków finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto, równej cenie ofert. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszystkimi konsekwencjami zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 13:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.