To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Warszawa: Obsługa kampanii reklamowej dot. Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 328368 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317394 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kampanii reklamowej dot. Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich prowadzonej na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa reklamowa polegająca na ekspozycji materiałów reklamowych Zamawiającego na oświetlonej po zapadnięciu zmierzchu, aż do świtu powierzchniach reklamowych znajdujących się w Warszawie w następujących lokalizacjach: 1) Pl. Bankowy - kierunek Marszałkowska (narożnik), 2) Rondo Waszyngtona vis a vis Stadion Narodowy, w okresie od dnia 1.10.2014 r. do dnia 31.10.2014 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRAUGHMAN SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BRAUGHMAN SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Braughman Group Media Sp. z o.o. Sp. K., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76260,00
Oferta z najniższą ceną: 76260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76260,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Braughman Group Media jest wyłącznym dysponentem powierzchni reklamowych w wybranych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Warszawy (Plac Bankowy i Rondo Waszyngtona), co potwierdziło w przesłanym oświadczeniu. W celu promocji wydarzeń Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich niezbędne jest przeprowadzenie dużej kampanii reklamowej na siatkach wielkoformatowych na terenie Warszawy. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowy. Termin realizacji kampanii: 1-31.10.2014 r. Siatka wielkoformatowa nr 1 usytuowana jest w ścisłym centrum Warszawy przy placu Bankowym. Jest to ważna arteria komunikacyjna miasta, do placu dochodzą m.in. ul. Senatorska, Al. Solidarności. Doskonały jest także najazd na reklamę co zapewnia długi czas postrzegania. Bardzo duże natężenie ruchu pieszych, kołowego i komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje, metro). Przez Plac Bankowy średni miesięczny ruch osobowy wynosi 1904256 osób miesięcznie. W pobliżu znajduje się także m.in. Stare Miasto, Krakowskie Przedmieście a przede wszystkim Muzeum Historii Żydów (żeby zwrócić uwagę także mieszkańców Muranowa). Siatka Reklamowa nr 2 jest to najbardziej prestiżowy nośnik reklamowy prawobrzeżnej Warszawy. Usytuowany przy jednym z najważniejszych ciągów komunikacyjnych na Pradze, gdzie odbywa się praktycznie całodobowy ruch. Najdłuższy w Polsce, ponad dwu kilometrowy najazd na reklamę. Reklamę widać jest także z początku Mostu Poniatowskiego. Ogromny ruch kołowy i pieszych spotęgowany poprzez obecność komunikacji miejskiej. Przez Rondo Waszyngtona średni miesięczny ruch osobowy wynosi 1908864 osób miesięcznie (dane źródłowe dla obu wskaźników: Biuro Projektowo-Badawcze Dróg i Mostów. Pracownia Ruchu i Studiów Drogowych). W pobliżu znajduje się wiele lokali usługowych i gastronomicznych. Świetnie widoczny zarówno z mostu jak i dla stojących na rondzie. Nośnik przy drodze wybieranej przez klientów m.in. CH Promenada, CH Wileńska, CH Targówek. Braughman Group Media Sp. z o.o. Sp. k. jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej oraz wydarzeń związanych z Europejskim Tygodniem Mobilności.
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Spot telewizyjny i reklama wideo w serwisie internetowym YouTube w ramach FEW 2021-2027
- Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok
- Kompleksowa organizacja Gali plebiscytu pn.: "Warszawianka Roku"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.