eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Warszawa: Usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW
Numer ogłoszenia: 32830 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone poniżej oraz we wzorze umowy zawartym w rozdziale IV SIWZ. I Do obowiązków Wykonawcy w ramach miesięcznej opłaty ryczałtowej należy: 1. Utrzymywanie ciągłości zasilania na WLZ-ach i urządzeniach odbiorczych w obiektach Zamawiającego, 2. Dokonywanie napraw i wymiana uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń elektrycznych nie podlegających gwarancji, 3. Podłączanie nowych urządzeń elektrycznych z uwzględnieniem optymalnego obciążenia instalacji elektrycznej, 4. Regulacja sterujących urządzeń zegarowych, 5. W przypadku przerwy w zasilaniu natychmiastowe inicjowanie działań mających na celu zabezpieczenie instalacji i urządzeń oraz możliwie najszybsze przywrócenie zasilania, a także powiadamianie Zakładu Energetycznego i Zamawiającego o przerwie w zasilaniu, 6. Dokonywanie okresowych, 1 raz w miesiącu, oględzin rozdzielnic elektrycznych, usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości, 7. Dokonywanie raz w roku planowych przeglądów rozdzielnic, sporządzanie protokołu przeglądu i dostarczanie go Zamawiającemu, 8. Usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu przeglądu, nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu rozdzielnic, sporządzanie protokołu ich usunięcia i dostarczanie go Zamawiającemu, 9. Okresowe, przeprowadzane w lutym i wrześniu, przeglądy instalacji oświetleniowej ogólnej i zewnętrznej, usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu, 10. Okresowe, wykonywane w marcu przeglądy instalacji odgromowej, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i sporządzenie protokołu, 11. Sprawdzanie zgodnie z wytycznymi producenta działania wyłączników różnicowo-prądowych, 12. Zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo Budowlane i obowiązującymi przepisami wykonawczymi dla poszczególnych instalacji, oraz każdorazowo po usunięciu awarii lub remoncie czy przebudowie instalacji (wykonanych także przez inne podmioty na rzecz UKSW), wykonywanie pomiarów w zakresie: 1) rezystancji uziemień, 2) ciągłości przewodów PE;PEN, 3) sprawdzenia stanu izolacji, 4) ochrony przeciwporażeniowej, 5) ochrony odgromowej, Sporządzanie protokołu pomiarów, zgodnego z obowiązującymi przepisami i dostarczanie go Zamawiającemu oraz usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty wykonania pomiarów, nieprawidłowości stwierdzonych w czasie pomiarów i sporządzanie protokołu ich usunięcia, 13. Zabezpieczanie wszystkich rozdzielnic elektrycznych przed dostępem osób niepowołanych, 14. Dokonywanie odczytów stanów liczników i podliczników energii elektrycznej, zainstalowanych w instalacjach elektrycznych użytkowanych przez Zamawiającego - w każdym ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, 15. Dokonywanie raz w roku, w czerwcu, pisemnej oceny eksploatowanych instalacji elektrycznych oraz zewnętrznych sieci elektrycznych i przekazanie jej Zamawiającemu, 16. Współpraca z dostawcami energii elektrycznej oraz innymi zewnętrznymi służbami technicznymi w zakresie niezbędnym do wykonywania niniejszego zamówienia, 17. Stała współpraca oraz wymiana informacji ze służbami technicznymi i administracyjnymi Zamawiającego, natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych awariach, 18. Doradztwo w zakresie rozwoju i usprawnień instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych oraz w doborze urządzeń elektrycznych, 19. Wnioskowanie o likwidację urządzeń elektrycznych nie nadających się do dalszego użytkowania i przedstawianie Zamawiającemu opinii technicznej uzasadniającej wniosek, 20. Wykonywanie prac związanych z dodatkowymi czynnościami konserwacyjnymi, jeśli zakres robocizny tych prac nie przekracza, w ramach jednego miesiąca, wymiaru 4 dniówek roboczych wg KNR, tj. 32 godzin, 21. Udział w okresowych przeglądach technicznych budynków, 22. Ścisła współpraca z innymi Wykonawcami - konserwatorami innych branż. 23. Konserwacja urządzeń będących na gwarancji, niewymagających autoryzowanego serwisu producenta, w szczególności: czynności konserwacyjne opisane w instrukcji obsługi agregatu prądotwórczego o mocy 130 KW. Eksploatacja będącego na gwarancji agregatu, znajdującego się w budynku 24 CLNP. Paliwo i materiały eksploatacyjne będą rozliczane przez Zamawiającego na podstawie odrębnych faktur. II. W zakresie świadczonych usług należy uwzględnić: 1. Usługa ma być wykonywana we wszystkich lokalizacjach wymienionych w części III. 2. Wykonywanie prac określonych w pkt I przy użyciu środków konserwujących, narzędzi i urządzeń własnych Wykonawcy. 3. Wykonawca winien dysponować minimum 4 pracownikami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych, w tym minimum 2 w zakresie do 15 kV, a pozostali do 1 kV. 4. Wymagana stała obecność w obiektach Zamawiającego co najmniej 2 pracowników wyznaczonych do konserwacji i dokonywania napraw instalacji elektrycznych, z których co najmniej jeden posiada aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych do minimum 15 kV, a drugi minimum do 1 kV, przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7.00 - 16.00. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej liczby pracowników posiadających wymagane przepisami uprawnienia w celu terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadkach usuwania awarii i realizacji zlecanych prac, o których mowa w cz. I pkt 20. 6. Stałą dostępność Wykonawcy pod podanym przez niego numerem telefonu i gotowość serwisową przez 7 dni w tygodniu bez ograniczeń godzinowych. 7. W przypadku awarii Wykonawca przystąpi do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed dalszymi skutkami wynikającymi z awarii najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia. 8. Pozostałe zlecenia napraw powinny być realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. 9. Dojazdy do obiektów UKSW, wykonywanie prac w dni wolne od pracy, zakup i transport materiałów i części zamiennych, koszty najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nie podlegają oddzielnej wycenie i ujęte są w kwocie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Koszty materiałów i części koniecznych do wymian i napraw będą wyceniane oddzielnie, na podstawie średnich cen określonych w Biuletynie SEKOCENBUDU za dany kwartał, lub na podstawie faktur zakupu od producenta, w przypadku, jeśli ceny producenta nie są wyższe, niż ceny określone w Biuletynie Sekocenbudu. III Wykaz lokalizacji i obiektów będących w dyspozycji Zamawiającego: 1. ul. Dewajtis 5 w Warszawie budynek Stary budynek Łącznik budynek Nowy Gmach domek nr 2 domek nr 3 domek nr 6 domek nr 7 domek nr 8 domek nr 11 domek nr 12 oraz cała instalacja elektryczna zewnętrzna na terenie przy ul. Dewajtis 3 i 5, z której korzysta Zamawiający 2. ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie budynek nr 2 (nieeksploatowany) budynek nr 3 budynek nr 4 budynek nr 9 budynek nr 11 budynek nr 12 budynek nr 14 budynek nr 15 budynek nr 16 (nieeksploatowany) budynek nr 17 budynek nr 19 budynek nr 20 - kościół budynek nr 21 Auditorium Maximum budynek nr 23 WNHiS budynek nr 24 CLNP (eksploatacja planowana od 10.03.2014 r.) oraz instalacje elektryczne zewnętrzne przy w/w budynkach i na terenie Wóycickiego 1/3 użytkowane przez Zamawiającego. 3. ul. Nowogrodzka 12 w Warszawie 4. ul. Baczyńskiego 9 w Łomiankach 5. ul. Arciszewskiego 24 w Kołobrzegu - instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne w nieruchomości użytkowanej przez Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 6 lutego 2014 roku, do godz. 10.30. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w terminie do dnia 6 lutego 2014 roku, do godz. 10.30 na rachunek bankowy Zamawiającego powinny wpłynąć pieniądze przelane tytułem wadium. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że w wymaganym terminie na koncie nie znalazły się środki wpłacone przez Wykonawcę tytułem wadium, to nawet w przypadku posiadania kopii dokonania przelewu uzna, że wadium nie zostało wniesione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK 87 1090 2851 0000 0001 2031 4629 z dopiskiem: wadium na przetarg nieograniczony nr DZP-370-06/2014. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie do oferty należy dołączyć w oddzielnej kopercie oryginały stosownych dokumentów. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek, gdy Wykonawca dysponuje minimum czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych, w tym minimum dwoma w zakresie do 15 kV, a pozostali (minimum dwóch) do 1 kV

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony niniejszej umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umownych, w szczególności w przypadkach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, 3) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój numer 032).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój numer 035).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.