Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-23
Przemyśl: Sukcesywne dostawy pieczywa i produktów mleczarskich w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 328125 - 2008; data zamieszczenia: 23.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 670 55 57, faks 016 670 57 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.pu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pieczywa i produktów mleczarskich w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 Pieczywo - 7 pozycji asortymentowych w ilości 24200 kg i 2 pozycje asortymentowe w ilości 6800 szt. Zad.2 Produkty mleczarskie -2 pozycje asortymentowe w ilości 10000 l , 6 pozycji asortymentowych w ilości 5590 kg i 3 pozycje asortymentowe w ilości 4000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. nr 171 poz. 1058) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymagane i opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 SIWZ określającego przedmiot zamówienia dla zad.1 i ( lub) zad.2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zaświadczenie wystawione przez Inspektorat Sanitarny, że : -wykonawca jest objęty stałym nadzorem sanitarnym; -wykonawca ma wdrożony ( -wdraża) system HACCP w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia w oparciu o wewnętrzny harmonogram; -wykonawca będzie dostarczać towar specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniając wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.pu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl - Lipowica, ul.Wysockiego 99, budynek administracyjny - pokój nr 4 w dni robocze od 7.30 do 14.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl - Lipowica, ul.Wysockiego 99, budynek administracyjny - pokój nr 1 w dni robocze od 7.30 do 14.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- "Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem." dofinansowane z budżetu państwa w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych.
- DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI, MŁOTA WYBURZENIOWEGO I CHWYTAKA DO KOPARKO-ŁADOWARKI, MINIKOPAREK GĄSIENICOWYCH, ŁODZI PŁASKODENNEJ RIB, SILNIKA ZABURTOWEGO DO ŁODZI I PRZYCZEPY DO ŁODZI
- Kompleksowa organizacja turnieju oraz konkursu
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg miasta Przemyśla w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2026 roku
- Dostawy artykułów spożywczych, pieczywa, mrożonek oraz wody mineralnej
- Dostawa artykułów spożywczych - artykuły mleczarskie na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 246 im. Tadeusza Kościuszki ul. Białowieska 22, Warszawa.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Wolinie
- Dostawa świeżego nabiału do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





