Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-23
Przemyśl: Dostawa artykułów spożywczych, owoców i warzyw
Numer ogłoszenia: 328123 - 2008; data zamieszczenia: 23.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 670 55 57, faks 016 670 57 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.pu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych, owoców i warzyw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 Artykuły spożywcze - 52 pozycje asortymentowych w różnych ilościach; Zad.2 Owoce - 7 pozycji asortymentowych w ilości 3085 kg; Zad.3 Jabłka - 2 pozycje asortymentowe w ilości 6500 kg; Zad.4 Warzywa korzeniowe i bulwiaste - 10 pozycji asortymentowych w ilości 7615 kg; Zad.5 Warzywa - 4 pozycje asortymentowe w ilości 1575 szt. i 5 pozycji asortymentowych w ilości 2310 kg; Zad.6 Ziemniaki - 1 pozycja asortymentowa w ilości 16000 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.25 - Przecier pomidorowy 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.42.00 - Ryż mielony 15.83.10.00 - Cukier 15.84.10.00 - Kakao 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 32.22.00.0 - Owoce i orzechy 32.22.32.1 - Jabłka 32.21.10.0 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 32.21.00.0 - Warzywa 32.12.10.0 - Ziemniaki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1-2 wymienionej ustawy, oraz złożą wymagane, wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 SIWZ określającego przedmiot zamówienia , na dowolną ilość zadań. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: .nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Zaświadczenie wystawione przez Inspektorat Sanitarny, że: .wykonawca jest objęty stałym nadzorem sanitarnym; .wykonawca ma wdrożony ( -wdraża) system HACCP w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru w oparciu o wewnętrzny harmonogram; .wykonawca będzie dostarczać towar specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniając wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 7. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca - producent produkcji pierwotnej - nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on stosowne oświadczenie w tym zakresie. 8. Oświadczenie - załącznik nr 5 wypełnia tylko wykonawca będący rolnikiem ryczałtowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.pu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl -Lipowica, ul.Wysockiego 99, budynek administracyjny pokój nr 4 w dni robocze od 7.30 do 14.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl -Lipowica, ul.Wysockiego 99, budynek administracyjny pokój nr 1 w dni robocze od 7.30 do 14.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze : kasze, mąka, przyprawy, ocet, tłuszcze roślinne, cukier, herbata,marmolada, dżemy,kakao, herbata, kiszonki, makarony, miód itd. w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.25-2, 15.33.22.00-6, 15.40.00.00-2, 15.61.21.00-1, 15.61.42.00-7, 15.83.10.00-4, 15.84.10.00-5, 15.85.11.00-9, 15.86.00.00-4, 15.87.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytryny, banany, pomarańcze, grapefruity, brzoskwinie, mandarynki, winogrona w ilości łącznej 3085 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jabłka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka deserowe gat.I w ilości 3500 kg 2. Jabłka kompotowe w ilości 3000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa korzeniowe i bulwiaste.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew, pietruszka, cebula, kapusta biała, por, buraki, seler, czosnek, groch, fasola w ilości łącznej 7615 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzodkiewka, cebulka zielona, koper,kapusta pekińska - w ilości 1575 szt. oraz pomidor, ogórek zielony, papryka świeża, kalafior, pieczarki w ilości 2310 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki w ilości 16000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup ciągnika z pługiem strzałkowym i przyczepą
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z terenu Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu przy ul. Mickiewicza 34.
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- "Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem." dofinansowane z budżetu państwa w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych.
- DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI, MŁOTA WYBURZENIOWEGO I CHWYTAKA DO KOPARKO-ŁADOWARKI, MINIKOPAREK GĄSIENICOWYCH, ŁODZI PŁASKODENNEJ RIB, SILNIKA ZABURTOWEGO DO ŁODZI I PRZYCZEPY DO ŁODZI
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 "Zamkowy Ogród" w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II - Papieża Polaka w Starym Lubotyniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w 2026 roku.
- Dostawy warzyw i owoców na rzecz Zakładu Karnego w Wołowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie - na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 07.01.2026 do 18.12.2026r..
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





