Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Prochowice: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie wsi Kwiatkowice i obrębie 4 miasta Prochowice oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów
Numer ogłoszenia: 328104 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie wsi Kwiatkowice i obrębie 4 miasta Prochowice oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie dwóch odrębnych, niezależnych od siebie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (m.p.z.p.), określonych jako Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów. Zadanie nr 1 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określonego w Uchwale Nr XLI/198/2009 Rady Miasta i Gminy Prochowice z dnia 25 sierpnia 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów w obrębie Kwiatkowice w gminie Prochowice, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. a) Projekt planu miejscowego obejmuje obszary I - V, określone na załączniku graficznym do uchwały, o łącznej powierzchni ok. 31,3 ha, posiadające obowiązujący m.p.z.p. gminy Prochowice, w którym są to tereny upraw polowych (RP) i łąk (RŁ) oraz tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN) i działalności produkcyjno-gospodarczej (PG), dla których Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego przewiduje możliwość zmiany sposobu użytkowania. b) W celu właściwego ustalenia zasad obsługi komunikacyjnej obszaru V, granicą opracowania objęto część terenu łąk (RŁ) wzdłuż istniejącej drogi polnej stanowiącej własność gminy Prochowice. c) W granicach obszarów I i II znajdują się również tereny - głównie zainwestowane - objęte obowiązującym m.p.z.p., bez możliwości zmiany funkcji. d) Należy rozważyć możliwość przeznaczenia terenów we wskazanych obszarach pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną (ew. zagrodową), usługowo-mieszkaniową (łącznie lub zamiennie pod zabudowę mieszkaniową i usługową), usługowo-produkcyjną i produkcyjną - zgodnie z funkcją określoną w Studium. e) Tereny zainwestowane (objęte obowiązującym planem) w obszarach I i II należy powiązać z terenami wskazanymi do zainwestowania w sposób gwarantujący prawidłowe funkcjonowanie całych obszarów; w razie potrzeby - należy rozważyć możliwość zmiany wskaźników i parametrów zabudowy i zagospodarowania tych terenów (bez zmiany funkcji). Zadanie nr 2 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określonego w Uchwale Nr XLI/199/2009 Rady Miasta i Gminy Prochowice z dnia 25 sierpnia 2009r.w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów w obrębie 4 miasta Prochowice, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. a) Projekt planu miejscowego obejmuje obszary I - V, wyszczególnione na załącznikach graficznych nr 1, 2 i 3 do uchwały, o łącznej powierzchni ok. 157,7 ha, posiadające obowiązujący m.p.z.p. miasta Prochowice, w którym są to tereny upraw polowych (RP), łąk (RŁ), dolesień (LD), zieleni izolacyjnej (ZI), zabudowy jednorodzinnej (MN), działalności produkcyjno-gospodarczej (PG), działalności przemysłowej (PP) i eksploatacji złóż kopalin (PE), dla których Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego przewiduje możliwość zmiany sposobu użytkowania. b) W celu właściwego ustalenia zasad obsługi komunikacyjnej terenów wskazanych do zainwestowania w obszarach I i II, w granice opracowania włączono fragmenty pasów drogowych dróg krajowych nr 36 i 94, wchodzących w skład obrębów 2 i 3 miasta Prochowice. c) W granicach obszarów I i II znajdują się również tereny zainwestowane, w tym objęte obowiązującym m.p.z.p., bez możliwości zmiany funkcji. d) Należy rozważyć możliwość przeznaczenia terenów we wskazanych obszarach pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, usługowo-mieszkaniową (łącznie lub zamiennie pod zabudowę mieszkaniową i usługową), usługową, usługowo-produkcyjną i produkcyjną - zgodnie z funkcją określoną w studium. e) Tereny zainwestowane (objęte obowiązującym planem) w obszarach I i II należy powiązać z terenami wskazanymi do zainwestowania w sposób gwarantujący prawidłowe funkcjonowanie całych obszarów; w razie potrzeby - należy rozważyć możliwość zmiany wskaźników i parametrów zabudowy i zagospodarowania tych terenów (bez zmiany funkcji). Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - z uwzględnieniem procedury wynikającej z przepisów ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał.3 SIWZ. b) Przedmiot zamówienia winien zostać opracowany w formie ustaleń planu/planów, stanowiących treść Uchwały/Uchwał Rady Miasta i Gminy i rysunków planu w skali 1:1000 (załączników do Uchwały/Uchwał) oraz elementów wymaganych przepisami prawa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) przygotowanie projektów wszystkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury formalno-prawnej zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z uwzględnieniem przepisów Działu IV ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.); 2) opracowanie projektu/projektów m.p.z.p. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia m.p.z.p.; 3) w razie potrzeby - przygotowanie wniosku/wniosków o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; 4) udział w posiedzeniu/posiedzeniach GKUA oraz w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu/planów; 5) dokonanie poprawek projektu planu/planów (i ew. ponawianie niezbędnych czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów) wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, uwzględnionych uwag do projektu planu oraz stanowiska Burmistrza lub Rady Miasta i Gminy; 6) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej. c) W rezultacie wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację formalno-prawną (oryginały i 2 kopie), dokumentację do publikacji w dzienniku urzędowym województwa i na stronie internetowej gminy oraz wydruki ostatecznej edycji planu/planów (części tekstowej i graficznej) z elementami wymaganymi przepisami prawa - w wersji papierowej (4 egz. oprawione lub sklejone - nie bindowane) oraz w wersji elektronicznej (na płycie CD) - tekst w formacie Word i PDF; grafika w formacie JPG..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 2 500 PLN słownie: dwa tysiące pięćset złotych, bez względu na to, czy oferta składana jest na jedną czy dwie części (zadania). Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy uczestniczący w obrocie gospodarczym zgodnie z dokumentem rejestrowym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: zaproponują osobę na głównego projektanta i kierującego pracami nad opracowaniem m.p.z.p., która: a) posiada wymagane prawem uprawnienia urbanistyczne i należy do właściwej okręgowej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia; b) była głównym projektantem, należycie wykonanych co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, uchwalonych po 30.06.2006r. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia i dokumenty, w tym dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.FORMULARZ OFERTY (formularz A) 2.DOWÓD WPŁATY WADIUM 3.PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) 4.OŚWIADCZENIE WNIOSKODAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (formularz B) 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnych do wykonania zamówienia w tym osoba proponowana na GŁÓWNEGO PROJEKTANTA m.p.z.p. stanowiącego przedmiot zamówienia - wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień urbanistycznych i przynależność do właściwej okręgowej Izby Urbanistów (zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert). - wg formularza C 7.Wykaz wykonanych zamówień: należycie wykonanych, co najmniej trzech m.p.z.p., uchwalonych po 30.06.2006r., których głównym projektantem była osoba, wymieniona w formularzu C w poz.1 proponowana na GŁÓWNEGO PROJEKTANTA m.p.z.p., stanowiącego przedmiot zamówienia toczącego się postępowania. Wykazane prace muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie, które należy dołączyć do wykazu. (wg formularza D) 8.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w poz.6 wykonawca wskazał takie osoby, którymi będzie dysponował. (jeśli dotyczy) 9.Projekt harmonogramu rzeczowo finansowego, o którym mowa w rozdz. IV pkt 3 (w przypadku składania oferty na wykonanie dwóch zadań, należy dołączyć projekty harmonogramów - odrębnie dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice,59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój Nr 12/13 - Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój Nr 16 - sekretariat,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (m.p.z.p.), określonego jako Zadanie nr 1 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określonego w Uchwale Nr XLI/198/2009 Rady Miasta i Gminy Prochowice z dnia 25 sierpnia 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów w obrębie Kwiatkowice w gminie Prochowice, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Projekt planu miejscowego obejmuje obszary I - V, określone na załączniku graficznym do uchwały, o łącznej powierzchni ok. 31,3 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (m.p.z.p.), określonego jako Zadanie nr 2 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określonego w Uchwale Nr XLI/199/2009 Rady Miasta i Gminy Prochowice z dnia 25 sierpnia 2009r.w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów w obrębie 4 miasta Prochowice, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Projekt planu miejscowego obejmuje obszary I - V, wyszczególnione na załącznikach graficznych nr 1, 2 i 3 do uchwały, o łącznej powierzchni ok. 157,7 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania 1-5 m3/h realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławatycze
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających ww. decyzje, na terenie Gminy Śniadowo
- "Opracowanie trzech planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Maszewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





