eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczDostawy sukcesywne chemii gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Międzyrzecz: Dostawy sukcesywne chemii gospodarczej
Numer ogłoszenia: 32805 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne chemii gospodarczej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 21.22.00.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i szpitalne z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Konstytucji 3-go Maja 35 66-300 Międzyrzecz Pokój nr 9 (niski parter), opłata 30zł.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Konstytucji 3-go Maja 35 66-300 Międzyrzecz Sekretariat Szpitala (wysoki parter).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODEK DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ W PROSZKU - 100KG ŚRODEK DO USUWANIA OSADÓW MINERALNYCH W PŁYNIE - 10l PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK - 12l PŁYN DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI - KONCENTRAT - 15l ŚRODEK MYJĄCO-DEZYNFEKUJĄC - 7l ALKALICZNY ŚRODEK DO CZYSZCZENIA PODŁÓG - 12l NEUTRALNY ŚRODEK DO MYCIA I KONSERWACJI POSADZEK - 300 l UNIWERSALNY ŚRODEK DO GRUNTOWNEGO MYCIA POSADZEK - 80 l UNIWERSALNY KONCENTRAT CZYSZCZĄCY - 12 l ŚRODEK MYJĄCO-DEZYNFEKUJĄCY DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH - 80 l ŚRODEK DO MYCIA I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - 12 l ŚRODEK DO CZYSZCZENIA PRZYPALONYCH POWIERZCHNI - 5 l Emulsja do powlekania posadzek w szpitalach - 200 l.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - płyn nabłyszczający do paneli 40 szt. ( 0,5 l) - pasta bhp 80 szt. (0,5 kg) - pasta do podłóg samopołyskowa 350 szt. - zmywacz do pasty samopołyskowej 250 szt. (0,5 l) - ścierki duże-niebieskie, zielone, czerwone 800 szt. - ścierki małe- niebieskie, zielone, czerwone 800 szt. - kije do szczotek 20 szt. - szczotki ryżowe 30 szt. - szczotki do zamiatania 20 szt. - mopy 30 szt. - mopy zaciskowe 30 szt. - kije do mopa 20 szt. - wiadro plastikowe z pokrywką 10 szt. - zmiotka z szufelką 20 szt. - żyletki 200 szt. - golarki jednorazowe 570 szt. - środek do udrażniania rur 170 szt. - zel do rdzy 100 szt. - szampon dla dzieci 100 szt. ( 250 ml.) - szampon do włosów 60 szt. ( 250 ml.) - gąbki zmywaki duże 500 szt. - papier toaletowy rolki 500 szt. - ręczniki składane w kartonach 150 kartonów - ręczniki na rolce 200 szt. - proszek do prania 100 kg. - płyn do płukania 10 l - płyn do wc typu Tytan lub równoważny 700 l - mydło w płynie 500 l - kostka do wc 200 szt. - mleczko do mycia 300 szt. (250 ml) - pianka do mebli 10 szt (250 ml) - ściągaczka wody z szyb gumowa 10 szt. - worki foliowe do żywności 1,20mx0,90 m 100 szt. - worki do żywności 0,90x0,60 m 100 szt. - woreczki śniadaniowe 10 opakowań po 100 szt. - reklamówki jednorazowe, bez nadruków - białe 10 opakowań - środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach - 20 kg - proszek do czyszczenia typu IZO lub równoważny - 600 szt Płyn do mycia naczyń typu LUDWIK lub równoważny - 180 l Papier toaletowy typu JAMBO (12) - 300 opakowań Dezodorant w spray - 100 szt. Sól do zmywarek - 100 kg Płyn do mycia okien a 0,5 l - 50 szt. Płyn do łazienek z rozpylaczem a 0,5 l - 80 szt. Odplamiacz - 30 szt. Serwetki papierowe - 50 op. Szczotki klozetowe - 30 szt. Wycieraczki - 20 szt. Pojemnik z przykrywką - 30 op. Pojemnik obiadowy III A 25 - 30 op. Ściągarka wody na drążku do podłogi - 10 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.