eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › modernizacja sali gimnastycznej przy Zepole Szkół w Myszyńcu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-23

POZYCJA 32800

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Myszyniec: modernizacja sali gimnastycznej przy Zepole Szkół w Myszyńcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Myszyniec, do kontaktów: Bachmura Zdzisław, 07- 430 Myszyniec, pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, fax 029 7721141, e-mail: gp@myszyniec.nowoczesnagmina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.myszyniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. K. Stefanowicza w Myszyńcu, Aptacy Mirosław, 07- 430 Myszyniec, ul. Dzieci Polskich 1, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721013, fax 029 7721013, e-mail: szkomysz@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja sali gimnastycznej przy Zepole Szkół w Myszyńcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Myszyniec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont dachu papą termozgrzewną na budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Myszyńcu oraz modernizację instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej, w zakresie określonym w przedmiarach robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca przedłóży oświadczenie, że przeznaczone do wbudowania materiały budowlane posiadają odpowiednie dokumenty (aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, oceny higieniczne, świadectwa badania, deklaracje zgodności) potwierdzające przydatność do stosowania w budownictwie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 12.000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp. 2.nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat Iub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.wniosą wadium w wysokości i na warunkach określonych w SIWZ. 4.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęscia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W trakcie postępowania zamawiający dokona następujących czynności: 1.1. sprawdzi kompletność złożonych ofert i ich zgodność z wymogami SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2.poprawi oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe zgodnie z art. 87 i 88 uPzp, 1.3.ustali czy oferta zawiera rażąco niska cenę zgodnie z art. 90 uPzp, 1.4.wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawieratace błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba żemimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.5. wykluczy wykonawców spełniającch przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6. dokona oceny ofert zgodnie z kryteriami oceny, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty wykonawca załączy następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożanie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzii właściwego organa - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiłbym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykopania faz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. w którym wykonawca posiada rachunek. potwierdzająca wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy z uwzględnieniem potracenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejsza niż 300.000.00 PLN. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszyniec.pl. Opłata: 4880 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: odbiór osobisty lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 10:15, 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60, I piętro - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.