eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawadrukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, kabli USB, telefax w technologii laserowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Kielce: Zakup i dostawa: drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, kabli USB, telefax w technologii laserowej
Numer ogłoszenia: 327993 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, kabli USB, telefax w technologii laserowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego laserowego, kabli USB, telefax w technologii laserowej określonego co do rodzaju, ilości oraz wymagań technicznych o minimalnych parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr5 Pakiet nr1-Drukarki laserowe, urządzenie wielofunkcyjne, kabel USB Pakiet nr2-Telefax Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy. Urządzenia muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikat CE. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. Wymagana gwarancja na sprzęt min. 12 miesięcy. Dostarczony sprzęt musi być w pełni gotowy do pracy. Zamawiający przy dostawie zastosuje protokół odbioru ilościowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy którzy Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy ( według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji).w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości równej przedmiotowi zamówienia b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. Nr 188 poz. 1155). 6. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien :dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż oferowany sprzęt posiada certyfikat CE. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój nr22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój nr22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr1-drukarki laserowe, urządzenie wielofunkcyjne, kabel USB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisano w załączniku nr5 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr2-Telefax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisano w załączniku nr5 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.