eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinbieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddziału w Lublinie Rejon w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32789

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: bieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddziału w Lublinie Rejon w Puławach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr Elżbieta Kamieniecka mgr inż. Adam Droń, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddiał w Lublinie Rejon w Puławach, Elżbieta Kamieniecka Adam Droń, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. Lubelskie, tel. 081-886-47-49, fax -81-886-21-27, e-mail: pu_zp@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddziału w Lublinie Rejon w Puławach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe nr 12,17 i 48 administrowane przez Rejon w Puławach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Droga krajowa nr 12 -ilość obiektów - 12 szt. na dł 53,510 km droga krajowa nr 17 -ilość obiektów - 9 szt. na dł 39,425 km droga krajowa nr 48 -ilośc obiektów - 17 szt. na dł.45,611 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania z ofertą. Wadium na zamówienie wynosi 1.000,00 PLN(słownie jeden tysiąc złotych 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzeie spełnienia/nie spełnienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaśwaidczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcej, wystawine nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzające, że Wykonaca nie zalega z płaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawnie zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściewgo oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać wszystkie dane na temat kwalifikacji i doświadczenia w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczących kierowników robót oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (Zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert). 2.Informacje o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia). 3.Informaję o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi określać wartość i przedmiot zamówienia, daty wykonania i poprzednich zamawiających. Do informacji należy załaczyć dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie zamawiającego płacąc gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 09:30, GDDKiA O/Lublin Rejon w Puławach ul. Składowa 1A pokój nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.