eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa lokalu użytkowego nr U5 wraz z połączeniem tego lokalu z lokalem użytkowym U6 oraz zmianą sposobu użytkowania z funkcji usługowo ­ handlowej na biurową, w budynku mieszkalnym przy ul. J. Cybisa 6, na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20

Ogłoszenie nr 327897 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Warszawa: Przebudowa lokalu użytkowego nr U5 wraz z połączeniem tego lokalu z lokalem użytkowym U6 oraz zmianą sposobu użytkowania z funkcji usługowo ­ handlowej na biurową, w budynku mieszkalnym przy ul. J. Cybisa 6, na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313143-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 1084796400000, ul. ul. Cybisa  7, 02784   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01, e-mail dariusz.wolniewicz@ops-ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ops-ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa lokalu użytkowego nr U5 wraz z połączeniem tego lokalu z lokalem użytkowym U6 oraz zmianą sposobu użytkowania z funkcji usługowo ­ handlowej na biurową, w budynku mieszkalnym przy ul. J. Cybisa 6, na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

3/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie lokalu użytkowego nr U5 wraz z połączeniem tego lokalu z lokalem użytkowym nr U6 oraz zmianą sposobu użytkowania z funkcji usługowo - handlowej na biurową, w budynku mieszkalnym przy ul. J. Cybisa 6, na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branżach: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, zgodnie z projektami budowlanym stanowiącymi załącznik do wniosku. Zamówienie składa się z 4 części: A) Część I. Roboty ogólnobudowlane, w tym: ­ roboty demontażowe i wyburzeniowe (w szczególności: wykuwanie z muru ościeżnic, podokienników, rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek), ­ roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe (w szczególności: uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach, dostawa i montaż drzwi aluminiowych szkolnych wewnętrznych, witryn aluminiowych szkolnych, docieplenie ścian, uzupełnienie posadzki, zabudowa szczelin między ścianami, postawienie ścian działowych, obudowanie szybu instalacyjnego i pionów kanalizacji sanitarnej, uzupełnienie tynków, wykonanie pasów tynkowych, gruntowanie podłoży, gładź cementowo - wapienna, licowanie ścian, układanie posadzki GRES i wykładzina, wykonanie sufitów podwieszanych modułowych, montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, obsadzenie parapetów, dwukrotne malowanie farbami, wykonanie warstwy samopoziomującej, oklejenie folią lustrzaną szklenia w istniejących witrynach, przełożenie fragmentu chodnika z kostki betonowej przy wejściu zewnętrznych do lokalu. B) Część II. Roboty budowlane ­ elektryczne, w tym: ­ wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej (w szczególności wykonanie rozdzielni), ­ wykonanie oświetlenia, ­ wykonanie gniazd, ­ teletechnika, ­ prace pobudowlane (w tym pomiary). C) Część III. Roboty budowlane - sanitarne (instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacja c.o.), w tym: ­ instalacje wodno - kanalizacyjne (w szczególności: demontaż urządzeń sanitarnych, 26.09.2016 313143­2016.html file:///C:/Users/maciej.twardowski/Downloads/313143­2016.html 6/26 rurociągu, baterii umywalkowej, przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego, montaż rurociągów PCV, zamurowanie przebić w stropach oraz wykonanie zabezpieczań przejść przez strop, montaż urządzeń sanitarnych), ­ instalacja c.o. (w szczególności: demontaż grzejników, wymiana zaworu grzejnikowego, wymiana rur przyłącznych do grzejnika, montaż grzejników stalowych jednopłytowych i trzypłytowych, montaż elektrycznej kurtyny powietrznej). Zakres ww. robót określa przedmiar robót w branży sanitarnej, poz. 2­3. D) Część IV. Roboty budowlane - sanitarne (montaż systemu wentylacji i klimatyzacji), w tym: ­ instalacje wentylacyjne i klimatyzacja (w szczególności: przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego, montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, montaż przepustnic jednopłaszczyznowych stalowych, montaż klapy przeciwpożarowej, montaż wentylatora łazienkowego z czujnikiem ruchu i timerem, montaż anemostatów, położenie przewodów, obsadzenie nawiewników, zamurowanie przebić w ścianach, montaż jednostki zewnętrznej multisplit o mocy min. 4,0 kW oraz 2 jednostek wewnętrznych o mocy 2,0 kW, położenie rur miedzianych w otulinie w instalacji obiegu freonu, montaż syfonu do odprowadzania skroplin, wykonanie regulacji i pomiarów, sprawdzenie instalacji klimatyzacji). Zakres ww. robót określa przedmiar robót w branży sanitarnej, poz. 1 Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania i odbioru robót w każdej z branż określają: Przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Wszystkie roboty budowlane będące przedmiotem postępowania muszą zostać wykonane w terminie do dnia 16.12.2016 r., przy czym szczegółowy harmonogram robót dla każdej z części przedmiotu zamówienia, w tym termin rozpoczęcia robót, ustali ustanowiony przez Zamawiającego inspektor nadzoru inwestorskiego. Wykonawcy robót budowlanych będą zobowiązani do wykonania robót zgodnie z wytycznymi ustalonymi przez inspektora. Prace będą wykonywane w dni robocze w godzinach od 8.00 do 20.00, a prace szczególnie hałaśliwe - do godz. 18.00. Po ich wykonaniu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć na własny koszt z terenu Spółdzielni gruz, okna, drzwi. Po zakończeniu robót należy zadbać o należytą czystość części wspólnych, w tym klatki schodowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim i adekwatnym do zakresu zamówienia zapleczem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponował atestowanym, sprzętem niezbędnym do wykonania robót budowlanych, zgodnie z puntem 3. STWiORB (dotyczy każdej z branż). Zamawiający wyznaczy inspektora nadzoru inwestorskiego na czas realizacji robót. Całość robót jest objęta również nadzorem autorskim (każda z branż). Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych był obecny na terenie robót co najmniej 3 razy w tygodniu. Nie rzadziej niż raz w tygodniu kierownik robót spotka się z inspektorem nadzoru inwestorskiego w celu oceny stanu zaawansowania prac oraz określenia dalszych harmonogramów robót. Wszelkie ustalenia będą odnotowywane w Dzienniku budowy. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 - letniej gwarancji i 3­-letniej rękojmi dla każdej z części przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe za całość robót w każdej z części przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy przedmiar robót wyłącznie w celach poglądowych. W przypadku, kiedy oferta Wykonawcy będzie posiadała znamiona rażąco niskiej ceny, Zamawiający będzie miał prawo do zażądania od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji kosztów i składowych mających wpływ na wysokość oferty (np. w formie kosztorysu ofertowego). Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr od 1 do 3 SIWZ. Do SIWZ został załączony przedmiar robót ­ załączniki nr od 4 do 6 do SIWZ, który należy traktować jako dokument pomocniczy, ułatwiający przygotowanie oferty cenowej. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, zaoferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Do oferty zawierającej materiały/urządzenia równoważne należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne charakteryzujące parametry oferowanych materiałów zamiennych, dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz złożyć oświadczenie dot. zastosowania materiałów/urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową lub zastosowania materiałów/urządzeń zamiennych (równoważnych) ­ załącznik nr 7 do SIWZ.Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36a ust. 1 i 36b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie elementów zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców : 1) W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług 2) Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w pkt. 1, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6) Przepisy pkt. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7) Powierzenie wykonania elementów zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia były zatrudnione w wymiarze co najmniej 0,25 etatu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Cały zakres zamówienia musi być realizowany przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej 0,25 etatu, z zastrzeżeniem, że jeżeli wykonawca będzie realizował zamówienie w więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia i do jego realizacji skieruje te same osoby to łączny wymiar zatrudnienia tych osób będzie wynosił iloczyn 0,25 etatu i liczby części, które realizuje Wykonawca. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy zarówno wykonawców jak i podwykonawców (jeżeli występują). Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem, iż w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób zatrudnionych na zasadach, o których mowa powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innych osób na zasadach określonych w Umowie. Wykonawca przed upływem pierwszego miesiąca realizacji zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 20 w szczególności przedkładając Zamawiającemu imienne umowy, wraz z zakresem obowiązków jakie te osoby będą pełnić przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania, do dwudziestego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, dowodów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne od umów, o których mowa w ust. 19 wraz z Imiennym raportem miesięcznym o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach ZUS RMUA. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 20, lub zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości 0,25 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona i na zwolnionym stanowisku nie została niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni, zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 19. Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę do realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45300000-0, 45400000-1, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Roboty ogólnobudowlane
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT57747.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Leszek Sawicki Zakład Remontowo - Budowlany "RENOMAX",  renomax.ls@gmail.com,  ul. Orłowska 3 lok. 7,  03-571,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71029.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71029.49
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95325.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Roboty budowlane - elektryczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21782.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Leszek Sawicki Zakład Remontowo - Budowlany "RENOMAX",  renomax.ls@gmail.com,  ul. Orłowska 3 lok. 7,  03-571,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26792.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26792.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36900.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Roboty budowlane - sanitarne (instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacja c.o.)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8355.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Leszek Sawicki Zakład Remontowo - Budowlany "RENOMAX",  renomax.ls@gmail.com,  ul. Orłowska 3 lok. 7,  03-571,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10277.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10277.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12054.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Roboty budowlane - sanitarne (montaż systemu wentylacji i klimatyzacji)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22673.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Leszek Sawicki Zakład Remontowo - Budowlany "RENOMAX",  renomax.ls@gmail.com,  ul. Orłowska 3 lok. 7,  03-571,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27888.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27888.27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31980
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.